گوگل پشتیبانی از اپلیکیشن‌های اندرویدی را به 4 کروم بوک جدید اضافه کرد

گوگل در آخرین به‌روز رسانی که برای پلتفرم کروم منتشر کرده امکان اجرای برنامه‌های اندرویدی را از طریق گوگل پلی فراهم آورده است. چهار کروم‌بوک Chromebook 13 شرکت دل، 13 اچ‌پی، کروم‌بوک 3 سامسونگ و C301SA شرکت ایسوس از جمله کروم‌بوک‌هایی هستند که این ویژگی را دریافت کرده‌اند. البته فعلا این قابلیت در اختیار تمامی دارندگان کروم‌بوک‌های مذکور […]

گوگل در آخرین به‌روز رسانی که برای پلتفرم کروم منتشر کرده امکان اجرای برنامه‌های اندرویدی را از طریق گوگل پلی فراهم آورده است. چهار کروم‌بوک Chromebook 13 شرکت دل، 13 اچ‌پی، کروم‌بوک 3 سامسونگ و C301SA شرکت ایسوس از جمله کروم‌بوک‌هایی هستند که این ویژگی را دریافت کرده‌اند. البته فعلا این قابلیت در اختیار تمامی دارندگان کروم‌بوک‌های مذکور نیست بلکه برای دریافت آن کاربران باید نسخه‌ی توسعه‌دهندگان را بر روی کروم‌بوک خود فعال کنند که طبیعتا ممکن است با باگ‌ها و مشکلات زیادی رو‌به‌رو شوند.

گوگل در تیرماه سال جاری از این ویژگی در رویداد I/O رونمایی کرد و خبر از اجرای برنامه‌های اندرویدی از طریق گوگل‌پلی بر روی سیستم‌عامل کروم داد. بنابراین کاربران می‌توانند با استفاده از این پلتفرم بر روی لپ‌تاپ‌های خود تمامی بازی‌ها و برنامه‌های اندرویدی را اجرا کنند. گوگل به آرامی این ویژگی را برای سه کروم‌بوک جدید منتشر کرد و حالا چهار کروم‌بوک دیگر نیز این قابلیت را دریافت کرده‌اند. برای دسترسی به گوگل‌پلی در کروم‌بوک،‌ لپ‌تاپ شما باید به آخرین نسخه به‌روز رسانی شود و در کروم‌بوک‌های ذکر شده در ابتدای خبر هم باید نسخه‌ی توسعه‌دهندگان اجرا شود. درهرحال باید منتظر ماند و دید دیگر کروم‌بوک‌های مطرح بازار چه زمانی این به‌روز رسانی را دریافت می‌کنند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال