قابلیت لمس سه‌بعدی گوگل برای اندروید N حاضر نخواهد شد

زمانی که نسخه‌ی دوم اندروید به صورت رسمی معرفی شد، این سیستم‌عامل محبوب از نظر فنی از قابلیت “حساس به فشار دست” پشتیبانی می‌کرد، اما به علت سخت‌افزار نسبتا ضعیف گوشی‌ها و کم‌کاری توسعه‌دهندگان آن‌چنان که باید و شاید از این قابلیت استفاده نشد تا اینکه اپل با قابلیتی مشابه به نام لمس سه‌بعدی در […]

زمانی که نسخه‌ی دوم اندروید به صورت رسمی معرفی شد، این سیستم‌عامل محبوب از نظر فنی از قابلیت “حساس به فشار دست” پشتیبانی می‌کرد، اما به علت سخت‌افزار نسبتا ضعیف گوشی‌ها و کم‌کاری توسعه‌دهندگان آن‌چنان که باید و شاید از این قابلیت استفاده نشد تا اینکه اپل با قابلیتی مشابه به نام لمس سه‌بعدی در ابتدا با اپل واچ و سپس با آیفون‌های خود وارد شد. به‌کارگیری چنین قابلیتی توسط شرکت بزرگی همچون اپل باعث شد تا طبق معمول دیگر سازندگان مخصوصا گوگل نیز به استفاده و به‌کارگیری آن فکر کند.

به‌همین منظور با معرفی نسخه‌ی بعدی اندروید موسوم به اندروید N، باور عمومی چنان بود که گوگل در نسخه‌ی جدید پلتفرم خود از این قابلیت به صورت پیشرفته‌تر استفاده می‌کند؛ اما اسناد و مدارک فاش شده نشان می‌دهند که ممکن است قابلیت لمس سه بعدی اندروید برای اندروید N به طور کامل حاضر نشود. این خبر در حالی منتشر شده که قابلیت لمس سه بعدی از جمله ویژگی‌های نسخه‌ی دوم پیش‌نمایش اندروید N به حساب می‌آمد. به‌هر‌حال گوگل فعلا در این مورد مطلبی را منتشر نکرده و باید منتظر اعلام رسمی این شرکت باشیم.

درهرصورت هفته‌ی آینده رویداد بزرگ I/O شرکت گوگل برگزار خواهد شد و احتمالا باید از نسخه‌ی سوم پیش‌نمایش اندروید N هم رونمایی شود؛ این رویداد بدون شک فرصت مناسبی برای پی‌بردن به قابلیت‌های بیشتر اندروید N و مهم‌تر از همه قابلیت لمس سه بعدی این سیستم‌عامل خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال