با گوگل Meter صفحه‌ اصلی گوشی‌ خود را به یک ویجت فعال تبدیل کنید

شرکت گوگل در بخش نرم‌افزاری سیستم عامل اندروید خود این بار در زمینه دیگری ورود پیدا کرده و می‌خواهد به ساختن تصاویر پس‌زمینه زنده و در عین حال، کاربردی و مفید اقدام نماید. این پروژه زیر نظر بخش Creative Lab شرکت گوگل در حال انجام بوده و Meter نام گرفته است. این برنامه کاربردی دارای فعالیت‌های بسیار جالبی بوده […]

شرکت گوگل در بخش نرم‌افزاری سیستم عامل اندروید خود این بار در زمینه دیگری ورود پیدا کرده و می‌خواهد به ساختن تصاویر پس‌زمینه زنده و در عین حال، کاربردی و مفید اقدام نماید. این پروژه زیر نظر بخش Creative Lab شرکت گوگل در حال انجام بوده و Meter نام گرفته است. این برنامه کاربردی دارای فعالیت‌های بسیار جالبی بوده و اعلام زمان مناسب برای شارژ دستگاه یا زمان استفاده از اینترنت دیتا به جای وای‌فای ، از قابلیت‌های بسیار مفید آن می‌باشند.

علاوه بر آن این تصویر پس‌زمینه در نقش یک ویجت ظاهر خواهد شد و اطلاعات بسیار مهمی نظیر میزان باتری باقی مانده گوشی، میزان مصرف هر برنامه و همچنین اعلانات جدید را برای کاربر به نمایش در خواهد آورد. در کنار آن، طراحی متریال اندرویدی گوگل نیز به طور کامل بر روی این برنامه قابل مشاهده می‌باشد.

از نظر عملی، اپلیکیشن Meter مانند هر تصویر پس‌زمینه دیگری عمل خواهد کرد، اما به منظور فعال سازی آنها ابتدا می‌بایست در زمینه‌های دسترسی این برنامه به اطلاعات گوشی و مجوزهای درخواست شده، موافقت خود را اعلام نمایید. با هر دفعه رجوع به تصویر پس‌زمینه گوشی، این اطلاعات به طور تصادفی به شکل پشت سر هم به نمایش در خواهند آمد و از این رو اگر تمایل به دیدن فوری میزان باتری گوشی خود داشته باشید، ممکن است با رجوع به این بخش، کمی بد شانس بوده و اطلاعات مورد نیاز خود را نیافته و شاهد بروز موارد دیگری باشید.

تصویر پس‌زمینه باتری این برنامه دارای طراحی یک دایره بوده و با کاهش میزان باتری گوشی، از مساحت این دایره نیز کاسته شده و به محیط کناری دایره اصلی می‌چسبد. طراحی مثلث شکل نیز مربوط به میزان سیگنال شبکه وای‌فای بوده و در نهایت، طراحی نوارهای رنگی نشان‌گر تعداد اعلانات جدید کاربر می‌باشند.

دانلود برنامه Meter به طور رایگان انجام خواهد شد و البته جالب است بدانید که گروه Creative Labs، به منظور توسعه دادن پروژه خود، نسخه‌ای متن‌باز این برنامه را نیز برای توسعه‌دهندگان در وب‌سایت GitHu قرار داده است تا این گروه نیز بتوانند با استفاده از این دستورات، برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های مخصوص به خود را طراحی کنند.

دانلود رایگان برنامه Meter گوگل از پلی استور

دانلود رایگان نسخه توسعه‌دهندگان برنامه Meter از وب‌سایت GitHu

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال