دلیل پایان زودهنگام شارژ اینترنت موبایل از زبان مدیرعامل همراه اول

وحید صدوقی، مدیر عامل اپراتور اول ارتباطی سرعت بالای اینترنت همراه را دلیل اتمام زودهنگام حجم بسته‌های اینترنت دانسته و گفت: طی سال‌های گذشته برخی مشترکان حتی در طول سه روز به مصرف چهار گیگابایت داده پرداخت کرده‌اند، چرا که برای استفاده درست از حجم بسته‌ها، اطلاعات کافی را نداشته و یا تنظیمات گوشی‌ آنها […]

وحید صدوقی، مدیر عامل اپراتور اول ارتباطی سرعت بالای اینترنت همراه را دلیل اتمام زودهنگام حجم بسته‌های اینترنت دانسته و گفت: طی سال‌های گذشته برخی مشترکان حتی در طول سه روز به مصرف چهار گیگابایت داده پرداخت کرده‌اند، چرا که برای استفاده درست از حجم بسته‌ها، اطلاعات کافی را نداشته و یا تنظیمات گوشی‌ آنها به گونه درست انتخاب نشده است. این افراد باید در تمام موارد فایل‌های تصویری ارسالی را مورد استفاده قرار ندهند. از سوی دیگر برنامه‌های متعددی نیز هستند که به‌طور دائم به‌روزرسانی شده و بخشی از حجم اینترنت را نیز به‌روزرسانی این اپلیکیشن‌ها مصرف می‌کند.

در این راستا مشترکان می‌توانند از طریق بخش همراه من که بر روی سایت همراه اول قرار دارد و یا دریافت پرینت حساب از میزان مصرف خود در حوزه اینترنت و مکالمه آگاه شده و هزینه‌های مربوطه را بررسی کنند.

مدیر عامل اپراتور اول ارتباطی در خصوص برنامه‌های راهبردی این شرکت گفت: در برنامه‌های راهبردی سعی می‌شود متناسب با نیاز مشترکان همراه اول سرویس‌های جدیدی طراحی و تدوین شود. خردادماه امسال تعداد مشترکان اپراتور اول به ۸۰ میلیون رسید و در سه ماهه اول امسال ۲.۵ میلیون سیم‌کارت همراه اول واگذار شد که از این میان ۱۸۷ هزار مورد سیم‌کارت‌های دائمی بوده‌اند که با توجه به اجرای طرح‌هایی مانند فروش اقساطی سیم‌کارت واگذاری آن‌ها شتاب گرفته است.

صدوقی همچنین با اشاره به واگذاری ۳۰۰ هزار سیم‌کارت دانش‌آموزی از تلاش همراه اول برای رعایت دغدغه والدین در این بخش یاد کرد.

وی همچنین اطلاعاتی در مورد اجرای رومینگ ملی ارائه داد: به‌طور متوسط روزانه حدود ۲۸۹ هزار نفر از مشترکان اپراتور دوم و ۶۷۰ هزار نفر از مشترکان اپراتور سوم از خدمات رومینگ همراه اول استفاده می‌کنند که در مجموع این رقم به بیش از ۹۰۰ هزار مورد رسیده و در روزهای تعطیل از یک میلیون هم می‌گذرد.

مدیر عامل اپراتور اول ارتباطی ادامه داد: پیش از این با توجه به این‌که بالغ بر ۹۰ درصد گوشی‌های هوشمند کشور تنها خدمات نسل سه را پشتیبانی می‌کردند اولویت ما بر توسعه نسل سوم بود که برهمین اساس تاکنون ۷۵۰۰ سایت در این حوزه راه‌اندازی شده و بالغ بر ۵۴۰ شهر و ۵۰۰ دهستان تحت پوشش شبکه ۳G همراه اول قرار گرفته‌اند.

صدوقی از رشد 1.5 برابری مصرف دیتا بر روی شبکه همراه اول در مقایسه با فروردین‌ماه سال جاری با دی‌ماه گذشته خبر داد و گفت: با توجه به روند رشد مصرف دیتا پیش‌بینی می‌شود در سال جاری درآمدهای این بخش ۲۰ درصد افزایش خواهد داشت.

وی در پایان با اشاره به درآمدهای این شرکت گفت: درآمدهای این شرکت در سه ماهه اول سال جاری بالغ بر ۷۴۶ میلیارد ریال بوده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشدی ۱۸ درصدی را نشان می‌دهد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال