گوگل پلی 5 ساله شد

در مارس سال 2012 گوگل فروشگاه دیجیتالی خود را برای برنامه‌های اندروید، فیلم‌ها، موزیک و کتاب‌ها برای تمام دستگاه‌های اندرویدی باز نمود که طی این 5 سال بیش 1 میلیارد کاربر در 190کشور جهان، بیش از 40 میلیون موزیک، 5 میلیون کتاب و تعداد بیشماری از نرم افزارها و فیلم‌ها را دانلود نموده‌اند. به مناسب […]

در مارس سال 2012 گوگل فروشگاه دیجیتالی خود را برای برنامه‌های اندروید، فیلم‌ها، موزیک و کتاب‌ها برای تمام دستگاه‌های اندرویدی باز نمود که طی این 5 سال بیش 1 میلیارد کاربر در 190کشور جهان، بیش از 40 میلیون موزیک، 5 میلیون کتاب و تعداد بیشماری از نرم افزارها و فیلم‌ها را دانلود نموده‌اند. به مناسب پنجمین سالگرد این اتفاق، گوگل لیستی از 5 دانلود برتر در هر شاخه را منتشر کرده است.

گوگل پلی اکنون برای تمام دستگاه های اندرویدی، تبلت‌ها، کرومبوک‌ها، دستگاه‌های اندرویدی نظیر ساعت‌ها، هدست‌های واقعیت مجازی گوگل و دی‌دریم‌ها در دسترس است.

بیشترین بازی های نصب شده:

. Candy Crush Saga

. Subway Surfers

. Temple Run 2

. Despicable Me

. Clash of Clans

بیشترین اپلیکیشن‌های دانلود شده:
در بین بیشترین نرم‌افزار نصب شده توسط کاربران اپلیکیشن فیسبوک به چشم می‌خورد که در رتبه 3 از 5 قرار دارد اما گوگل اعلام نموده است که این جدول شامل نرم افزارهای از پیش نصب شده دستگاه‌های اندرویدی نیست.

. فیس‌بوک

.مسنجر فیس‌بوک

. رادیو پانورما

. اینستاگرام

.اسنپ چت

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال