بازی قدیمی و محبوب فاینال‌ فانتزی 7 به صورت رسمی برای اندروید عرضه می‌شود

بازی فاینال‌ فانتزی 7 یکی از خاطره‎انگیزترین بازی‎های تاریخ است. چون از تاریخ زمان عرضه‎ی این بازی خیلی وقت می‎گذرد نمی‎توان گفت این ادعا به حق یا تنها بر پایه‎ی نوستالژی‎های گیم دوستان است، ولی قطعا این بازی کاربران زیادی داشته است. این بازی تقریبا یک سال قبل برای iOS توسعه یافت و حالا در […]

بازی فاینال‌ فانتزی 7 یکی از خاطره‎انگیزترین بازی‎های تاریخ است. چون از تاریخ زمان عرضه‎ی این بازی خیلی وقت می‎گذرد نمی‎توان گفت این ادعا به حق یا تنها بر پایه‎ی نوستالژی‎های گیم دوستان است، ولی قطعا این بازی کاربران زیادی داشته است. این بازی تقریبا یک سال قبل برای iOS توسعه یافت و حالا در نهایت شاهد عرضه‎ی آن برای اندروید نیز هستیم.

گرچه، همین ابتدا باید تذکر دهیم که یکسری از نقدهای اولیه در مورد این بازی نشان از دقیق نبودن رنگ‎ها در صحنه‎های پایانی یک سطح خاصی از بازی دارند و هم‎چنین خود شرکت Square Enix پذیرفته که این بازی دارای یک باگ بوده، ولی به هرحال ارائه شده بوده است. در اطلاعات این بازی در پلی‎استور به طور مستقیم توسط این شرکت گفته شده است که “بسته به محل و زمان نبرد، زیردریایی‎ها، هواپیماها و سایر شکل‎های حمل‎و‎نقل ممکن است زمانی که بازیکن سوار آن‎ها یا از آن‎ها پیاده می‎شود، از حرکت دست بکشند”. و تنها راه اصلاح این باگ شروع دوباره‎ی بازی از یک فایل ذخیره‎ شده است، بنابراین آن‎ها اشاره می‎کنند که بیشتر به ذخیره‎ی بازی بپردازید.

حتی جنبه‎ی بدتر ماجرا این است که این بازی برای نصب نیاز به 4 گیگابایت دارد و تنها زمانی که به درستی نصب شود 2 گیگابایت فضا اشغال می‎کند. مورد آخر این‎که این شرکت اجرای درست این بازی را تنها بر روی یکسری از دستگاه‎های دارای اندروید 4.3 و بالاتر، گوشی‎های هوشمند سونی، دستگاه‎های نکسوس از نکسوس 4 گرفته تا مدل‎های جدیتر، گلکسی اس 5 و مدل‎های جدیدتر، تضمین می‎کند.

در نهایت باید اشاره داشت که هزینه‎ای که یک فرد برای تجربه‎ی این بازی 19 ساله بر روی گوشی‎هوشمند خود باید پرداخت کند برابر با 15.99 دلار است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال