ببینید: اپلیکیشن‌های اندرویدی چگونه روی کروم‌بوک اجرا می‌شوند؟

چندی قبل در کنفرانس توسعه‌‎دهندگان I/O گوگل، این شرکت گفته‎ای را تایید کرد که خبر آن را چند وقتی ‎بود که می‎شنیدیم، یعنی فراهم‎سازی امکان اجرای اپلیکیشن‎های اندرویدی بر روی کروم‎بوک‎ها. حالا باید گفت با آن‎که این دو، پلت‎فرم‎های کاملا متفاوتی هستند ولی گوگل ابزاری در اختیار دارد تا به واسطه‎ی آن امکان اجرای اپلیکیشن‎های […]

چندی قبل در کنفرانس توسعه‌‎دهندگان I/O گوگل، این شرکت گفته‎ای را تایید کرد که خبر آن را چند وقتی ‎بود که می‎شنیدیم، یعنی فراهم‎سازی امکان اجرای اپلیکیشن‎های اندرویدی بر روی کروم‎بوک‎ها. حالا باید گفت با آن‎که این دو، پلت‎فرم‎های کاملا متفاوتی هستند ولی گوگل ابزاری در اختیار دارد تا به واسطه‎ی آن امکان اجرای اپلیکیشن‎های اندرویدی بی‎شماری را بر روی سیستم‎عامل مبتنی بر فضای ابری خود فراهم کند. در صورتی که در رابطه با نحوه‎ی اجرای اپلیکیشن‎های اندرویدی بر روی کروم‎بوک کنجکاو هستید، ویدئوی منتشر شده از سوی گوگل، کنجکاوی شما را بر طرف می‎کند.

گوگل در یوتیوب ویدئویی را منتشر کرده که در آن نشان می‎دهد اپلیکیشن‎های اندرویدی چطور بر روی کروم‎بوک اجرا می‎شوند. طبیعتا، چنین چیزی را خیلی از افراد می‎خواهند ببینند چون این امر دقیقا قبلا امکان‎پذیر نبوده، بنابراین افراد حق دارند کنجکاو باشند.

این‎طور که از این ویدئو نتیجه گرفته می‎شود، به نظر کل این فرآیند بی‎نقص است. به اشتراک‎گذاری فایل‎ها بین اپلیکیشن‎ها به نظر ساده است، بازی‎ها روان اجرا می‎شوند و پشتیبانی آفلاین کاملا تهییج‎کننده به نظر می‎رسد، چون دستگاه‎های دارای سیستم‎عامل کروم اگر به اینترنت متصل نباشند، زیاد کارآیی ندارند.

نیازی به گفتن نیستن که هرگونه احتمالی وجود دارد که این نمایش گوگل تحت شرایط کنترل‎شده صورت گرفته باشد، بنابراین ممکن است که عملکرد در دنیای واقعی متفاوت باشد، حتی اگر با چیزی که در این ویدئو دیدید، اندکی اختلاف داشته باشد. احتمال این وجود دارد که برای کروم‎بوک‎های با مشخصات فنی رده پایین‎تر امکان اجرای روان اپلیکیشن‎های سنگین اندرویدی سخت باشد، ولی به هرحال این چنین چیزی را باید انتظار داشت.

آماده باشد تا در طی ماه‎های آتی گوگل در رابطه با این قابلیت بعدی سیستم‎عامل کروم خود بیشتر صحبت کند.

این ویدئو را ذیلا می‌توانید مشاهده کنید:

[aparat]http://www.aparat.com/v/TRFyg[/aparat]

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال