آموزش ارسال sms اس ام اس با کامپیوتر در ویندوز 10

your phone نام برنامه ای ست که در آپدیت اکتبر ۲۰۱۸ ویندوز ۱۰ بمنظور اتصال رایانه و گوشی هوشمند و همچنین ارسال sms با کامپیوتر در دسترس کاربران قرار گرفته است. با فرض این که شما یک دستگاه اندرویدی در اختیار دارید می‌توانید به کمک این برنامه به عکس های گوشی خود و کنترل بخش […]

your phone نام برنامه ای ست که در آپدیت اکتبر ۲۰۱۸ ویندوز ۱۰ بمنظور اتصال رایانه و گوشی هوشمند و همچنین ارسال sms با کامپیوتر در دسترس کاربران قرار گرفته است. با فرض این که شما یک دستگاه اندرویدی در اختیار دارید می‌توانید به کمک این برنامه به عکس های گوشی خود و کنترل بخش اس ام اس دسترسی داشته باشید. در آینده‌ای نزدیک توسط این اپلیکیشن قادر خواهید بود صفحه گوشی خود را به روی کامپیوتر منعکس کنید و از این طریق نوتیفیکشن هایتان را در صفحه ویندوز ۱۰ مشاهده کنید.

از شما کاربران مک و آیفون عذرخواهی میکنیم. چون بسیاری از این قابلیت ها و ویژگی های ارسال اس ام اس با کامپیوتر، تنها زمانی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که شما یک گوشی اندروید در اختیار داشته باشید. البته دلیل این اتفاق این است که اپل اجازه نمی‌دهد مایکروسافت به طور عمیق با سیستم عاملش ادغام شود.

آموزش نحوه ارسال sms با کامپیوتر | تکنولوژی نیوز

ارسال sms با کامپیوتر (جهت بزرگنمایی کلیک کنید)

قابلیت های آپدیت اکتبر ویندوز ۱۰ مایکروسافت از این قرار است که پس از آپدیت، شما آیکون Your Phone را در دسکتاپ کامپیوترتان می‌توانید ببینید و ارسال اس ام اس با کامپیوتر و بسیاری از کارهای هیجان انگیز را انجام دهید. با همان اکانت مایکروسافتی که با آن وارد ویندوز شده‌اید، در این اپلیکیشن هم ثبت نام کنید.

اگر دستگاه اندرویدی شما از اندروید ۷ یا نسخه های بعدی آن استفاده می‌کند، شما می‌توانید به راحتی به لیست عکس های دستگاهتان از طریق ویندوز و برنامه Your Phone دسترسی داشته باشید. به محض این که عکس ها به نمایش درآمد، می‌توانید آنها را از درون برنامه برداشته یا درگ کنید به‌روی برنامه دیگری مانند فتوشاپ، پس با این حساب دیگر نیازی به برنامه مدیریت فایل نخواهید داشت.

ارسال اس ام اس با کامپیوتر | تکنولوژی نیوز

ارسال اس ام اس با کامپیوتر (جهت بزرگنمایی کلیک کنید)

همچنین می‌توانید در برنامه Your Phone به لیست آخرین پیام های متنی خود دست پیدا کنید و به طور مستقیم از دسکتاپ خود برای دوستان خود اس ام اس ارسال کنید. این اپلیکیشن پر قدرت می‌تواند برای ارسال sms با کامپیوتر با کیبورد شما هماهنگ شود اما بار دیگر باید یادآوری کنیم که این ویژگی ها نیازمند داشتن یک گوشی اندرویدی است.

آیفون ها و حتی اندرویدی ها می‌توانند به ویژگی Continue on PC دسترسی داشته باشند و از طریق آن از گوشی خود، برای کامپیوتر لینک ارسال کنند، این ویژگی می‌تواند برای زمانی مناسب باشد که می‌خواهید آدرس یک پیج را از گوشی خود به کامپیوتر ارسال کنید و مرورگری را در کامپیوتر خود ادامه دهید که آسان‌تر است.

حتما ببینید: جدیدترین اخبار تکنولوژی روز را دنبال کنید

مایکروسافت ویژگی های دیگری را هم معرفی کرده و قول داده که در آپدیت های بعدی در اختیار کاربران قرار دهد. در روز دوم اکتبر سال ۲۰۱۸ مایکروسافت ویژگی screen mirroring را معرفی کرد که در آینده قادر خواهید بود صفحه نمایش گوشی خود را به طور کامل در کامپیوتر خود منعکس کنید و آن را برای ارسال sms با کامپیوتر و کارهای دیگرتان، در دسکتاپ ویندوز خود مشاهده کنید. مایکروسافت این ویژگی را با نشان دادن یک تماس از برنامه اسنپ‌چت به نمایش گذاشت اما احتمالا این ویژگی تمام برنامه ها را ساپورت خواهد کرد.

ویژگی های دیگری مانند انعکاس نوتیفیکشن های گوشی به کامپیوتر در آپدیت های بعدی وارد این برنامه خواهند شد البته بسیاری از این ویژگی ها هم اکنون در ویندوز وجود دارند اما مایکروسافت در تلاش است تا آن ها را برای استفاده راحت‌تر و مفید‌تر بهینه کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال