مشخصات دیزایر 10 اچ‌تی‌سی منتشر شد

روز گذشته شایعه‌ای منتشر شده که شرکت اچ‌تی‌سی برای جبران ضررهای مالی اچ‌تی‌سی10 می‌خواهد نسخه‌ی دیگری از این گوشی را که قیمت ارزان‌تری دارد با نام دیزایر 10 روانه بازار کند. آخرین گوشی دیزایری که اچ‌تی‌سی عرضه کرده، دیزایر 530 بوده که در کنگره‌ی جهانی موبایل معرفی شد و حالا وارد بازارهای مختلف جهانی شده […]

روز گذشته شایعه‌ای منتشر شده که شرکت اچ‌تی‌سی برای جبران ضررهای مالی اچ‌تی‌سی10 می‌خواهد نسخه‌ی دیگری از این گوشی را که قیمت ارزان‌تری دارد با نام دیزایر 10 روانه بازار کند. آخرین گوشی دیزایری که اچ‌تی‌سی عرضه کرده، دیزایر 530 بوده که در کنگره‌ی جهانی موبایل معرفی شد و حالا وارد بازارهای مختلف جهانی شده است. حال تنها پس از یک روز از شایعه‌ی معرفی دیزایر 10 به عنوان نسخه‌ی ارزان‌قیمت اچ‌تی‌سی 10، تصویر قاب پشتی این گوشی‌هوشمند فاش شده است.

طراحی قاب پشتی این گوشی نشان می‌دهد که دیزایر 10 هم همانند دیگر گوشی‌های سری دیزایر طراحی شده و دکمه‌های تنظیم صدا در سمت راست گوشی قرار گرفته‌اند. دکمه‌ی پاور گوشی هم کمی پایین‌تر از دکمه‌های تنظیم صدا در همان سمت تعبیه شده و باتوجه به سایه‌ای که در قسمت بالای گوشی افتاده، می‌توان گفت که احتمالا پورت 3.55 میلی‌متری صدا در همان قسمت گنجانده شده است.

مشخصات دیزایر 10 اچ‌تی‌سی منتشر شد

باتوجه به جنس به کار رفته در گوشی‌های قبلی سری دیزایر، اچ‌تی‌سی برای این گوشی هم از پلاستیک استفاده کرده تا باعث کاهش قیمت آن نسبت به اچ‌تی‌سی 10 شود. از سوی دیگر، خط آنتن قرار گرفته در کنار دوربین این گوشی که به سنسور لیزری فوکس خودکار هم مجهز شده، نشان می‌دهد که ممکن است اچ‌تی‌سی از قاب فلزی در این گوشی بهره برده باشد؛ اما همان‌طور که گفتیم گوشی‌های دیزایر که قیمت پایین‌تری نسبت به پرچم‌داران اچ‌تی‌سی دارند از جنس پلاستیک ساخته می‌شوند و بعید است که این گوشی هم تفاوتی را در این زمینه داشته باشد. فراموش نکنید که فاش کننده‌ی معروف دنیای توئیتر، Evan Blass که جز اولین کسانی به شمار می‌رود که خبر از تولید دیزایر 10 اچ‌تی‌سی داده بود بیان کرده که این تصویر ممکن است اصلا مربوط به این گوشی نباشد. به‌هر‌حال تا منتشر شدن اطلاعات جدیدتر بهتر است کمی منتظر بمانیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال