شایعه: اچ‌تی‌سی دو گوشی‌ جدید باترفلای 3 و وان M9 پلاس را هفته آینده معرفی خواهد کرد

اخیرا شایعات و خبر‌های بسیار زیادی در مورد دستگاه‌ها و گجت‌های جدید شرکت اچ‌تی‌سی که قرار است در رویداد 29 سپتامبر (هفتم مهرماه) از آنها رونمایی شود، منتشر شده است. در مورد رویداد هفتم مهرماه نیز باید گفت که این شرکت تایوانی به صورت غیرمستقیم و رمزآلود، سعی در نشان دادن دو گوشی جدید خود دارد. در واقع […]

اخیرا شایعات و خبر‌های بسیار زیادی در مورد دستگاه‌ها و گجت‌های جدید شرکت اچ‌تی‌سی که قرار است در رویداد 29 سپتامبر (هفتم مهرماه) از آنها رونمایی شود، منتشر شده است. در مورد رویداد هفتم مهرماه نیز باید گفت که این شرکت تایوانی به صورت غیرمستقیم و رمزآلود، سعی در نشان دادن دو گوشی جدید خود دارد. در واقع در دعوت‌نامه‌ای که اچ‌تی‌سی برای مراسم آینده خود منتشر کرده است، تصویر دو رشته کوه فوجی (واقع در ژاپن) و هیمالایا (واقع در جنوب آسیا) به همراه عدد “2” رومی نقش بسته است.

یکی از افشاگران خبری که با لقب @LlabTooFeR شناخته می‌شود، از این موضوع پرده‌ برداشته و این طور مسئله را آشکار کرده است که شرکت اچ‌تی‌سی به احتمال زیاد در حال برنامه‌ریزی به منظور رونمایی از گوشی‌ باترفلای3 خود در بازارهای چین بوده و در این حین، نسخه جدیدی از گوشی وان ام‌9 پلاس نیز معرفی خواهد شد”. در این زمینه هیچ گونه خبر خاصی در مورد مشخصات فنی دقیق این دو گوشی ارائه نشد، اما مطمئنا در روز‌های آینده بیشتر در این مورد خواهیم دانست.

HTC-Butterfly-3-One-M9-Plus-tweet-640x341

البته شاید در طی این رویداد، اچ‌تی‌سی از دستگاه‌ها و گجت‌های جدید خود که اخیرا شایعات و خبر‌های بسیاری در مورد آنها منتشرشده است، رونمایی به عمل آورد. گوشی HTC One A9 که با نام Aero هم شناخته می‌شود و ساعت هوشمند این شرکت که با اسم رمز Halfbeak دیده شده است، از جمله دستگاه‌هایی هستند که احتمال می‌رود در این مراسم معرفی شوند. البته در صورت عدم معرفی آنها در این رخداد، جای هیچ نگرانی وجود ندارد، زیرا مطمئنا اچ‌تی‌سی یک تاریخ و روز خاص را بدین منظور، اعلام خواهد کرد.،چرا  که این سری از دستگاه‌های هوشمند (بر خلاف دو دستگاه پیشین) تنها مختص به بازارهای کشورهای آسیایی نبوده و قرار است به طور جهانی عرضه شوند.

با تمام این تفاسیر نظر شما چیست؟ آیا اچ‌تی‌سی می‌تواند با معرفی گوشی‌های جدید دیگری تحت عنوان One و با اضافه کردن قابلیت‌های جدیدی به هر کدام، همانند آن چیزی که در مورد گوشی‌های سال 2015 این شرکت رخ داد، سهم بیشتری از فروش گوشی‌های هوشمند بازارهای آسیایی را نصیب خود کند؟!

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال