احتمالا رونمایی پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی با تاخیر همراه باشد

شرکت اچ‌تی‌سی را همگی به عنوان یکی از برترین‌ها در میان گوشی‌های‌هوشمند می‌شناسیم. این شرکت جز اولین شرکتی بود که سیستم عامل اندروید را برای گوشی‌های خود به کار گرفت و هر کدام از ما خاطرات متفاوتی با گوشی‌های آن داریم. وقتی چنین شرکتی با سابقه‌ای طولانی مدت در صنعت گوشی‌های‌هوشمند با موفقیت ظاهر نشده […]

شرکت اچ‌تی‌سی را همگی به عنوان یکی از برترین‌ها در میان گوشی‌های‌هوشمند می‌شناسیم. این شرکت جز اولین شرکتی بود که سیستم عامل اندروید را برای گوشی‌های خود به کار گرفت و هر کدام از ما خاطرات متفاوتی با گوشی‌های آن داریم. وقتی چنین شرکتی با سابقه‌ای طولانی مدت در صنعت گوشی‌های‌هوشمند با موفقیت ظاهر نشده سوالاتی در ذهن پیش می‌آید که چرا باید شاهد شکست این شرکت تایوانی باشیم؟‌ اچ‌تی‌سی در سال‌های گذشته محصولات متعددی را عرضه کرده اما این محصولات به علت کمبود نوآوری و ایده‌های جدید نتوانستند در میان کاربران جای خود را باز کنند. حال شاید پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی بتواند کمی اوضاع را برای این شرکت تغییر دهد هرچند اچ‌تی‌سی قصد دارد آن را کمی دیرتر از مورد انتظار معرفی کند.

تصویر فرضی که در بالا مشاهده می‌کنید دارای تغییراتی  نسبت به دیگر نسخه‌های پرچم‌داران اچ‌تی‌سی است. از جمله این تغییرات می‌توان به حذف شدن اسپیکرهای محبوب BoomSound اچ‌تی‌سی و اضافه شدن دکمه‌ی Home و احتمالا حسگر اثر انگشت در گوشی است. از جمله مشخصات فنی مربوط به پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی می‌توان به نمایشگری 5.2 اینچی اشاره کرد که البته افزایش اندازه‌ی نمایشگر نسبت به اچ‌تی‌سی وان M9 باعث افزایش اندازه‌ی گوشی نشده که خود از نکات مثبت در طراحی گوشی است. علاوه‌بر این گفته می‌شود اچ‌تی‌سی نهایتا رزولوشن فول‌اچ‌دی را برای این نمایشگر در نظر گرفته که پیشرفتی محسوس نسبت به نسخه‌های قبلی خواهد بود. اچ‌تی‌سی برای پرچم‌دار بعدی خود از سنسوری مشابه سنسور گوشی اکسپریا Z5 سونی بهره خواهد برد؛ اچ‌تی‌سی سنسوری 12 آلتراپیکسلی را برای M10 در نظر گرفته است.

اچ‌تی‌سی زمان معرفی این گوشی را کمی به تاخیر انداخته است. گفته می‌شود اردیبهشت سال آینده زمان معرفی رسمی اچ‌تی‌سی وان M10 خواهد بود. از طرفی انتخاب چنین زمانی می‌تواند باعث شود تا اچ‌تی‌سی از رقیبان خود همچون ال‌جی و سامسونگ عقب افتاده و از طرفی دیگر اچ‌تی‌سی شاید بتواند با به کار گیری ویژگی‌های مناسب در پرچم‌دار بعدی خود کاربران را متعجب کند.

به‌هر‌حال شایعات زیادی پیرامون پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی شنیده می‌شود. حتی گفته شده که پرچم‌دار بعدی این شرکت M10 نام نخواهد گرفت و اچ‌تی‌سی قصد دارد سری جدیدی از محصولات خود را معرفی کند. در نهایت هرچه شود بهتر است امیدوار باشیم تا اچ‌تی‌سی بار دیگر با قدرت به بازار گوشی‌های هوشمند برگردد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال