دو گوشی One M10 و One X9 اچ‌تی‌سی در نیمه اول سال آینده میلادی از راه خواهند رسید

در اواخر هفته گذشته تصویری متعلق به گوشی وان X9 اچ‌تی‌سی منتشر گردید. هرچند در خصوص زمان رونمایی از این محصول سخنی به میان نیامده بود اما احتمالاً باید منتظر این گوشی شرکت اچ‌تی‌سی در سال آینده میلادی باشیم. ضمن اینکه در ابتدا اخباری مبنی بر رده‌بالا بودن این گوشی‌هوشمند شنیده می‌شد اما حال چنین […]

در اواخر هفته گذشته تصویری متعلق به گوشی وان X9 اچ‌تی‌سی منتشر گردید. هرچند در خصوص زمان رونمایی از این محصول سخنی به میان نیامده بود اما احتمالاً باید منتظر این گوشی شرکت اچ‌تی‌سی در سال آینده میلادی باشیم. ضمن اینکه در ابتدا اخباری مبنی بر رده‌بالا بودن این گوشی‌هوشمند شنیده می‌شد اما حال چنین به نظر می‌رسد که این اخبار صحت نخواهند داشت.

طبق گفته توسعه‌دهنده ROM های اچ‌تی‌سی،@LlabTooFeR (که یک منبع قابل‌اعتماد و لو دهنده معروف برای اطلاعات ارائه شده پیرامون محصولات شرکت اچ‌تی‌سی به شمار می‌رود)، وان X9 اچ‌تی‌سی مطمئناً در سال آینده عرضه خواهد شد اما این گوشی برخلاف انتظار پایین‌تر از وان A9 قرار گرفته که خود گوشی آن‌چنان رده‌بالایی به‌حساب نمی‌آید.

HTC-One-M10-and-One-X9-coming-next-year

بر اساس گزارشات وان X9 با شماره مدل E56، در سه ماهه ابتدایی سال 2016 میلادی (از دی‌ماه تا اسفندماه) عرضه خواهد گردید. @LlabTooFeR همچنین بیان داشته که ظاهراً اچ‌تی‌سی 2 یا 3 ماه پس از عرضه وان X9، پروسه تولید پرچم‌دار بعدی خود و جانشین وان M9 را که احتمالاً با نام وان M10 شناخته خواهد شد را آغاز خواهد نمود.

در شرایطی که هیچ کلمه‌ای در خصوص مشخصات گوشی وان M10 گفته نشده، @LlabTooFeR چنین ادعا کرده است که بیشتر شایعاتی که پیرامون وان X9 در فضای مجازی درز کرده اشتباه هستند. وی عنوان داشته که این گوشی نمایشگر Quad HD نداشته و چیپست 820 اسنپ‌دراگون و یا چیپ X20 مدیاتک را در سینه نخواهد داشت. علاوه بر این شایعه برخورداری این گوشی از حافظه رم 4 گیگابایتی و باتری 3500 میلی‌آمپرساعتی نیز صحت نخواهد داشت.

HTC-One-M10-and-One-X9-coming-next-year (1)

به نظر می‌رسد که @evleaks این ادعا را گوشی وان X9 با شماره مدل E56، یک گوشی رده‌بالا نخواهد بود را تأیید کرده و به برخی از مشخصات این گوشی اشاره نموده است. ظاهزاً این گوشی دارای صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل بوده و از 2 گیگابایت حافظه رم به همراه 16 گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد. یک دوربین 4 مگاپیکسلی اولتراپیکسل در جلو و یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت این گوشی به چشم خواهد خورد. وان X9 از یک باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی بهره برده و چیپست شرکت مدیاتک که هنوز مدل آن دقیقاً مشخص نشده در سینه این گوشی خواهد تپید.

در حال حاضر مطمئن نیستیم که تصویر که شرکت اچ‌تی‌سی از وان X9 منتشر نموده و در پایین قابل مشاهده است، تصویری واقعی از دستگاه بوده یا صرفاً یک تصویر تبلیغاتی است. برای فهمیدن اطلاعات بیشتر در خصوص این گوشی و همچنین پرچم‌دار بعدی این شرکت وان M10 باید بیشتر صبور باشید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال