انتشار تصاویر زنده از HTC One X10

در اوایل سال ۲۰۱۷، تصویر جدیدی از گوشی ۵.۵ اینچی One X10 را منتشر کردیم که گفته می‌شود از چیپست  Helio P10 شرکت مدیاتک بهره خواهد برد. در تصویر فاش شده، سنسور دوربین اصلی گوشی 16.3 مگاپیکسل تخمین زده شده و حسگر اثر انگشت بر روی قسمت پشتی گوشی رویت شده بود در حالی که در قسمت […]

در اوایل سال ۲۰۱۷، تصویر جدیدی از گوشی ۵.۵ اینچی One X10 را منتشر کردیم که گفته می‌شود از چیپست  Helio P10 شرکت مدیاتک بهره خواهد برد. در تصویر فاش شده، سنسور دوربین اصلی گوشی 16.3 مگاپیکسل تخمین زده شده و حسگر اثر انگشت بر روی قسمت پشتی گوشی رویت شده بود در حالی که در قسمت جلویی گوشی، هیچ‌گونه دکمه‌ی فیزیکی دیده نمی‌شد و حالا امروز با انتشار تصاویر زنده از گوشی مورد اشاره، تمامی شایعات پیشین به حقیقت پیوستند.

در این تصویر، دوربین اصلی گوشی به نمایش درآمده و در کنار آن، فلشی دوگانه تعبیه شده است. حسر اثر انگشت در زیر دوربین گنجانده شده و دکمه‌های پاور و تنظیم صدا نیز در سمت راست گوشی قرار گرفته‌اند. این گوشی ۵.۵ اینچی نمایشگری با رزولشون فول‌اچ‌دی را به کاربران تحویل خواهد داد و گمان می‌رود تا با حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی به میدان آید.

گفتنی است که در تصویر منتشر شده، قیمت گوشی حدودا ۷۴ دلار است. اگر این قیمت درست باشد، به احتمال فراوان شرکت اچ‌تی‌سی با عرضه‌ی این گوشی به سراغ رقیبان چینی همچون میزو و شیائومی خواهد رفت تا با گوشی‌های ارزان‌قیمت آن‌ها رقابتی سنگین داشته باشد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال