گوشی U Ultra اچ‎تی‎سی از آزمون خمش سربلند بیرون نمی‎آید

تست‎های دوام‎پذیری JerryRigEverything در یوتیوب در حقیقت به یک نوع بنچمارک مقاومت گوشی‎های هوشمند در انعطاف پذیری و خم شدن، تبدیل شده‎اند. این تست‎ها توسط فردی به اسم زاک صورت می‎گیرد و او در آخرین تست خود گوشی U Ultra اچ‎تی‎سی را محک می‎زند. محافظ صفحه‎نمایش گوریلا گلس 5 استفاده شده در پنل جلویی این […]

تست‎های دوام‎پذیری JerryRigEverything در یوتیوب در حقیقت به یک نوع بنچمارک مقاومت گوشی‎های هوشمند در انعطاف پذیری و خم شدن، تبدیل شده‎اند.

این تست‎ها توسط فردی به اسم زاک صورت می‎گیرد و او در آخرین تست خود گوشی U Ultra اچ‎تی‎سی را محک می‎زند. محافظ صفحه‎نمایش گوریلا گلس 5 استفاده شده در پنل جلویی این گوشی به شکل قابل انتظاری در سطح سختی 6 موس (6 Mohs) خراش می‎افتد، اما دوربین جلو به خوبی در برابر این قضیه مقاومت از خود نشان می‎دهد. اما حسگر اثرانگشت در برابر آن ناتوان ظاهر می‎شود. نکته‎ی مثبت کاور بلندگوی مکالماتی است که از الیاف پارچه ساخته شده است و به آسانی نظیر همتای خود در نوکیا 6 جدا نمی‎شود.

به دنبال برگرداندن این گوشی به پشت، تیغه‎ی چاقو نتوانست خراشی بر روی محافظ پنل پشتی یا شیشه‎ی دوربین ایجاد کند ولی زاک هشدار می‎دهد که مطمئن شوید که منفذ فوکوس‎خودکار لیزری را خراش نندازید. او سپس از ابزاری با مقایس موس 9 استفاده می‎کند و به طور کامل پنل پشتی را خش می‎اندازد، قبل از این‎که از یک ابزار با درجه سختی کمتر بر روی نمایشگر استفاده کند، که یکی از تست‎های سنتی با اهمیت کمتر او است.

در نهایت به تست خمش می‎رسیم. U Ultra در این تست شکست می‎خورد و پنل پشتی به قطعات بی‎شماری می‎شکند تا نبود اتصال ساختاری بین چارچوب و شیشه نشان دهد که پنل پشتی در سختی و مقاومت گوشی نقشی ندارد و بنابراین مانند یک کیک از هم می‎پاشد.

شما می‎توانید در ویدئوی زیر مراحل این تست‎ها را به طور کامل مشاهده کنید:

[aparat]http://www.aparat.com/v/sUf18[/aparat]

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال