گوشی HTC U 11 در راس تست‎های وب‎سایت DxOMark قرار گرفت

گوشی‌هوشمند اچ‌تی‌سی U 11 که به تازگی راهی بازار شده در وب‌سایت DxOMark مورد آزمایش قرار گرفته و دوربین این گوشی توانسته با کسب نمره‌ی 90 بهترین عملکرد را در میان گوشی‌های‌هوشمند داشته باشد. براساس گفته‌های این وب‌سایت، گوشی جدید شرکت اچ‌تی‌سی توانسته با کنار گذاشتن پیکسل گوگل و به خاطر کیفیت بالای تصاویر، کاهش نویز […]

گوشی‌هوشمند اچ‌تی‌سی U 11 که به تازگی راهی بازار شده در وب‌سایت DxOMark مورد آزمایش قرار گرفته و دوربین این گوشی توانسته با کسب نمره‌ی 90 بهترین عملکرد را در میان گوشی‌های‌هوشمند داشته باشد. براساس گفته‌های این وب‌سایت، گوشی جدید شرکت اچ‌تی‌سی توانسته با کنار گذاشتن پیکسل گوگل و به خاطر کیفیت بالای تصاویر، کاهش نویز و فوکس خودکار فوق‌العاده سریع در رتبه‌ی اول قرار بگیرد.

گوشی‌هوشمند HTC U11 به سنسوری 1/2.55” مجهز شده است که باعث می‌شود تا در شرایط محیطی کم‌نور بهترین عملکرد را از خود نشان بدهد. دوربین این گوشی به لطف پیکسل دوگانه‌‌‌ی PDAF حتی در شرایط کم‌نور نیز به بهترین شکل ممکن فوکس خودکار را انجام می‌دهد.

گوشی مورد اشاره حتی در ضبط تصاویر نیز عملکرد خوبی را از خود نشان داده است. وب‌سایت DxOMark، فوکس خودکار دوربین این گوشی را یکی از دقیق‌ترین فوکس‌هایی شمارده که در میان گوشی‌های‌هوشمند دیده شده است. به گفته‌ی این وب‌سایت، در ضبط ویدیو مشکلاتی نه‌چندان مهم نظیر کاهش اطلاعات و سایه انداختن رنگ‌ها در شرایط محیطی کم‌نور دیده می‌شود.

در نهایت، وب‌سایت DxOMark دوربین گوشی جدید شرکت اچ‌تی‌سی را بهترین دوربینی می‌داند که تاکنون در این وب‌سایت ثبت شده است. این وب‌سایت، فوکس خودکار بی‌نظیر گوشی و لرزشگیر آپتیکال دست را مهم‌ترین علت موفقیت دوربین HTC U 11 می‌داند.

دوربین گوشی HTC U 11 به سنسوری 12 مگاپیکسلی UltraPixel 3 مجهز شده است. فوکس خودکار این گوشی از تکنولوژی UltraSpeed استفاده می‌کند و فلاش دوگانه نیز تصاویر را در شرایط کم‌نور به بهترین شکل ممکن ثبت می‌کند. این دوربین قادر است تا با ضبط تصاویر با رزولوشن 4K و صدای سه‌بعدی و همچنین رزولوشن فول‌اچ‌دی و 120 فریم در ثانیه، مخاطبان خود را در شرایط مختلف راضی نگه‌دارد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال