هوآوی از آخرین پرچم‌دار خود، میت 9، رونمایی کرد؛ دوربین دوگانه و چیپست 960 Kirin

هوآوی میت 9 در رویداد اختصاصی مونیخ آلمان معرفی شد. مشخصات آن قبلا هم چندین بار گفته شده بود و ما تقریبا از همه ویژگی‌های آن مطلع بودیم اما هوآوی چندین مورد از مشخصات این گوشی را تا زمان رویداد محرمانه نگه داشته بود. میت 9 از فلز با صفحه نمایش 5.9 اینچ IPS و […]

هوآوی میت 9 در رویداد اختصاصی مونیخ آلمان معرفی شد. مشخصات آن قبلا هم چندین بار گفته شده بود و ما تقریبا از همه ویژگی‌های آن مطلع بودیم اما هوآوی چندین مورد از مشخصات این گوشی را تا زمان رویداد محرمانه نگه داشته بود.

میت 9 از فلز با صفحه نمایش 5.9 اینچ IPS و رزولوشن 1080 پیکسل ساخته شده است. صفحه این گوشی با گلس 2.5D پوشیده شده است. ضخامت این فبلت 7.5 میلی متر و وزن آن 190 گرم است.

هوآوی میت 9 از چیپست Kirin 960 بهره برده که دارای پردازنده قدرتمند هشت هسته‌ای شامل چهار هسته پردازشی جدید Cortex-A73 و فرکانس کاری 2.4 گیگاهرتز و چهار هسته پردازشی Cortex-A53 و فرکانس 1.8 گیگاهرتز می‌باشد. چیپست این فبلت این بار از پردازنده گرافیکی پرچمدار مناسب ARM Mali-G71 MP8 (Bifrost gen) بهره برده است. حافظه رم این گوشی نیز 4 گیگابایت است.

البته میت 9 نسل دوم دوربین لایکا است. دوربین دوگانه این فبلت از یک سنسور 20 مگاپیکسلی مونوکروم f/2.2 و سنسورهای رنگی 12 مگاپیکسل f/2.2 تشکیل یافته است. این دو اسنپر مجهز به تثبیت کننده تصویر نوری بوده که می‌توانند با استفاده از سیستم فوکوس خودکار هیبریدی جدید 4 در 1 شامل فوکوس لیزری، فوکوس فازی، فوکوس عمق و سیستم تشخیص فوکوس تضادی عمل کنند. این فبلت همچنین دارای فلس دوگانه LED می‌باشد.

Mate 9

جالب است که هوآوی ادعا می‌کند دوربین این گوشی از ویژگی جدید زوم هیبرید برخوردار است که به شما اجازه می دهد بدون از دست دادن کیفیت، زوم کنید. باید منتظر باشیم تا ببینیم که این دوربین در دنیای واقعی چگونه کار می‌کند.

در نهایت، هوآوی میت 9 قادر به ضبط فیلم 4K، اولین بار برای یک پرچمدار هوآوی است. دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسل با دیافراگم f/1.9 و فوکوس خودکار است.

از دیگر ویژگی‌های میت 9 می‌توان به حافظه قابل ارتقا 94 گیگابایت، دو سیم کارته بودن و اتصال LTE، و همچنین باتری 4،000 میلی‌آمپرساعت با پشتیبانی از سوپر شارژ با شارژر 5A اشاره کرد. این گوشی همچنین دارای اسکنر اثر انگشت با پشت با پشتیبانی از حرکت دست است.

هوآوی میت 9

سیستم عامل میت 9 اندروید 7.0 نوقا با رابط کاربری EMUI 5.0 است. این فبلت در 6 رنگ خاکستری، نقره ای، طلایی، قهوه‌ای، سفید و مشکی عرضه خواهد شد.

هوآوی میت 9

هوآوی، فبلت میت 9 خود را ابتدا در چین، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، کویت، مالزی، لهستان، عربستان سعودی، اسپانیا، تایلند و امارات متحده عربی عرضه خواهد کرد. به زودی بازارهای بیشتری به این لیست اضافه خواهد شد. قیمت این گوشی در اروپا 699 یورو است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال