تبلت MediaPad T3 Lite 10 هوآوی در بنچمارک GFXBench رویت شد

تبلت MediaPad T3 Lite 10 هوآوی در بنچمارک GFXBench رویت شده است تا اندکی از مشخصات سخت‎افزاری آن مشخص شود. این دستگاه هنوز توسط این شرکت چینی معرفی نشده اما مورد تایید سازمان FCC قرار گرفته است. در همین حال، اوراق مشخصات فاش شده توسط GFXBench یک دستگاه میان‎رده را بسیار مشابه با دو دستگاه‎ […]

تبلت MediaPad T3 Lite 10 هوآوی در بنچمارک GFXBench رویت شده است تا اندکی از مشخصات سخت‎افزاری آن مشخص شود. این دستگاه هنوز توسط این شرکت چینی معرفی نشده اما مورد تایید سازمان FCC قرار گرفته است. در همین حال، اوراق مشخصات فاش شده توسط GFXBench یک دستگاه میان‎رده را بسیار مشابه با دو دستگاه‎ دیگر MediaPad T3 را نشان می‎دهد که ماه گذشته معرفی شدند. گرچه، تفاوت‎هایی بین این سه مدل دیده می‎شود. ابتدا، MediaPad T3 Lite 10 به نسبت دو مدل دیگر نمایشگر بزرگتری دارد. در حالی‎که دو تبلت قبلی MediaPad T3 مجهز به نمایشگرهای 7 و 8 اینچی بودند، تبلت در پیش روی هوآوی با یک نمایشگر 10.1 اینچی با رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل عرضه خواهد شد.

هم‎چنین تفاوت‎های ظریفی در بخش سخت‎افزار نیز دیده می‎شود تا به دنبال آن این دستگاه به نسبت همتاهای دیگر خود قوی‎تر باشد. با آن‎که بنچمارک مذکور نوع سیستم روی چیپ استفاده شده در MediaPad T3 Lite 10 را مشخص نکرده ولی نشان می‎دهد که با یک پردازنده‎ی هشت هسته‎ای کورتکس A53 با سرعت کلاک 1.4 گیگاهرتز روبرو هستیم. به همراه آن پردازنده‎ی گرافیکی آدرنو 505 دیده می‎شود تا بتوانیم نوع چیپست را اسنپ‎دراگون 430 یا 435 حدس بزنیم، تنها سیستم روی چیپ‎های کوالکام که به این چیپ خاص گرافیکی مجهز هستند. نتایج این بنچمارک هم‎چنین نشان می‎دهد که این دستگاه مجهز به 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‎داخلی به بازار خواهد آمد.

تبلت در پیش روی هوآوی در دو نمای جلویی و پشتی خود از دوربین‎های 8 مگاپیکسلی استفاده می‎کند. با آن‎که هر دو دوربین قادر به ضبط ویدئوهای فول اچ‎دی هستند، دوربین عقب پشتیبانی از فناوری فوکوس خودکار و استفاده از یک فلاش ال‎ای‎دی را نیز به همراه دارد. سنسورهای تعبیه شده در این تبلت شامل شتاب‎سنج، ژیروسکوپ، قطب‎نمای الکترونیکی (مگنتومتر)، گام‎شمار و یک سنسور نور محیطی می‎شوند. جای شگفتی نخواهد داشت پشتیبانی از جی‎پی‎اس، بلوتوث و استانداردهای وای‎‏فای را نیز براساس این لیست مشاهده کنیم. اطلاعاتی در خصوص زمان رونمایی و قیمت این تبلت وجود ندارد و بایستی در ماه‎های آتی اطلاعات بیشتری از آن منتشر شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال