تصاویری منتسب به سرفیس جدید مایکروسافت منتشر شد

به زودی شرکت مایکروسافت رویداد MicrosoftEDU خود را برگزار خواهد کرد که در آن انتظار داریم برداشت این شرکت از سیستم‎عامل کروم گوگل را متوجه شویم، ولی ممکن است بعضی از اخبار مربوط به این مراسم به بیرون درز پیدا کرده باشد. کاربر معروف توئیتر @h0x0d که به برنامه‎های مایکروسافت توجه خاصی دارد چند تصویر […]

به زودی شرکت مایکروسافت رویداد MicrosoftEDU خود را برگزار خواهد کرد که در آن انتظار داریم برداشت این شرکت از سیستم‎عامل کروم گوگل را متوجه شویم، ولی ممکن است بعضی از اخبار مربوط به این مراسم به بیرون درز پیدا کرده باشد. کاربر معروف توئیتر @h0x0d که به برنامه‎های مایکروسافت توجه خاصی دارد چند تصویر از یک لپ‎تاپ باریک 13.5 اینچی منتشر کرده که ظاهرا دارای سیستم‎عامل Windows 10 S است، یک نسخه‎ی بهینه‎شده از ویندوز مبتنی بر فضای ابری که تنها به اپلیکیشن‎های مایکروسافت استور دسترسی دارد. این لپ‎تاپ دارای نمایشگر PixelSense بوده و در 4 رنگ به همراه یک کیبورد پوشیده شده با ماده‎ی آلکانتارا عرضه خواهد شد. مایکروسافت در کیبورد سرفیس پرو 4 نیز از این ماده استفاده کرده بود و سایر مشخصات مربوط به این لپ‎تاپ ممکن است مشابه با کامپیوترهایی مانند کروم‎بوک‎ها و مک‎بوک‎ها باشد.

جالب است، نمای 360 درجه‎ی این محصول تنها چند پورت را نشان می‎دهد که می‎تواند شامل پورت یو‎اس‎بی، DisplayPort، درگاه هدفون به همراه کانکتور داک سرفیس در سمت دیگر شود. این تصاویر یقینا معتبر به نظر می‎آیند و سابقه‎ی این کاربر نیز نشان از قابلیت اعتماد به او دارد، ولی ترکیب قطعات، مواد خام و استفاده از سیستم‎عامل “ویندوز ابری” به دنبال سیستم‎عامل ناموفق Windows RT در گذشته اندکی گیج‎کننده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال