تبلیغات ویدئویی 30 ثانیه‌ای به زودی به اینستاگرام خواهند آمد

این روزها کمتر کسی است که یک حساب کاربری در شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام نداشته باشد. این شبکه‌های اجتماعی که کاربران زیادی دارد، می‌تواند با استفاده از تبلیغات، سود فراوانی را به جیب بزند. یک سال بیشتر از عمر تبلیغات ویدئویی در اینستاگرام نمی‌گذرد، اما فیس‌بوک که حالا مالک اینستاگرام و بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی جهان است، از پتانسیل بالای این شبکه برای تبلیغات آگاه است و همان‌طور که در خود آن شاهد تبلیغات فراوان هستیم، قطعاً از هیچ فرصتی دریغ نخواهد کرد تا این مسئله را وارد اینستاگرام کند.

بر اساس گزارشات جدید تیم اینستاگرام اعلام کرده که تغییرات مهم و قابل توجهی را در پلتفرم تبلیغاتی این اپلیکیشن انجام داده است.

این شبکه اجتماعی اذعان داشته است که از این به بعد تبلیغات طولانی‌تری را از کسب‌وکارهای گوناگون در اصناف مختلف نمایش خواهد داد. در حال حاضر کاربران می‌توانند ویدئوهای خود را تنها در قالب 15 ثانیه منتشر کنند اما قرار است تبلیغات ویدئویی زمانی 30 ثانیه‌ای داشته باشند. گفته شده این تبلیغات می‌توانند بر اساس فرمت جدید عریضی که اینستاگرام به تازگی به مجموعه خود اضافه کرده است در قالب عکس‌ و ویدئو منتشر شوند و دیگر محدودیت کادر مربعی نداشته باشند.

instagram-ads-640x280

همچنین اینستاگرام لیست کسب‌وکارهایی را که می‌توانند در این شبکه تبلیغات انجام دهند را منتشر کرده است که بر همین اساس صاحبان شرکت‌های کوچک هم از این قاعده مستثنا نبوده و می‌تواند بر اساس نیاز خود فضای تبلیغاتی اجاره کنند. این شبکه یک قابلیت جدید موسوم به Marquee را گنجانده است که گفته‌شده برای آگهی‌های کوچک مانند تیزر اکران یک فیلم مناسب است.

هم‌اکنون تبلیغات اینستاگرام در کشورهایی چون ایتالیا، اسپانیا، کره جنوبی، هند و مکزیک در دسترس بوده و قرار است به‌زودی در اکثر کشورهای جهان به نمایش درآیند.

باید امیدوار بود که تبلیغات جدید اینستاگرام نتیجه‌ای آزاردهنده برای کاربران نداشته باشد. در هر حال در زمان نمایش تبلیغات اگر تمایلی به دیدن آن‌ها نداشته باشید، به راحتی خواهید توانست با اسکرول کردن به پایین، آن‌ها را رد کنید.

 

لينک کوتاه: http://tech-news.ir/?p=25312
منبع: ubergizmo

ديدگاه کاربران

حرید هاست لینوکس - خرید دامنه ارزان