اینستاگرام به سرعت در حال افزایش تبلیغات در شبکه‌اجتماعی خود است

با افزایش روز افزون نیاز کاربران به تبلیغات و همینطور تلاش شرکت‌ها برای داشتن درآمد بیشتر، به نظر می‌رسد که مدیران اینستاگرام تمام تلاش خود را دارند تا تعداد تبلیغات خود در نرم‌افزار اشتراک‌گذاری تصاویر خود را افزایش دهند. طبق گزارشات منتشر شده نیز این شیوه‌ی جدید تبلیغات که Brand Networks نام دارد، در نیمه‌ی دوم سال 2015 افزایش بسیار زیادی داشته و کاربران تبلیغات بسیار بیشتری را مشاهده می‌کنند.

در مورد Brand Networks باید بدانید که در ماه آگوست سال 2015، حدود 50 میلیون تبلیغ در مجموع برای کاربران به نمایش درآمد که این تعداد در ماه سپتامبر به 100 میلیون رسید و تا ماه دسامبر، تعداد آنها به رقم خیره‌کننده 650 میلیون رسید. حال انتظار می‌رود تعداد این تبلیغات تا ماه مارس سال 2016، از 1 میلیارد نیز تجاوز نماید. تصور می‌کنم بتوان درآمدی که مدیران می‌توانند در طی این زمان به دست آورند را درک کنید!

مدیر ارشد اجرایی Brand Networks، خانم Jamie Tedford اعلام کرد که اینستاگرام، بستری بسیار مناسب برای نمایش تبلیغات ویدئویی بوده و بیشتر تبلیغات نیز به همین شیوه بوده است. وی اعلام کرده که در دوشنبه سیاه، بیش از 92 درصد از تبلیغات را “تبلیغات ویدئویی” تشکیل می‌دادند. البته باید اشاره کنیم که همه‌ی تبلیغات در اینستاگرام نمی‌تواند موفق باشد و ممکن است برخی از افراد همانند فروشندگان پوشاک، مجبوز به صرف هزینه و وقت بیشتری برای فروش محصولات خود باشند.

البته از جهاتی مدیران اینستاگرام نیز نگران این موضوع هستند چرا که تعداد کاربرانی که تنها به دنبال تبلیغ هستند و ممکن است دیگر کاربران را آزار دهند، به سرعت در حال افزایش است. اگر جلوی این موضوع به بهترین شکل گرفته نشود، این احتمال وجود دارد که کاربران بخواهند به صورت کامل نرم‌افزار اینستاگرام را کنار گذاشته و از دیگر اپلیکیشن‌های موجود استفاده نمایند که در صورت وقوع این موضوع، نتایج بسیار بدی در انتظار مدیران اینستاگرام و فیسبوک خواهد بود.

لينک کوتاه: http://tech-news.ir/?p=33893
منبع: DigitalTrends

ديدگاه کاربران

حرید هاست لینوکس - خرید دامنه ارزان