تصاویر بیشتری از آیفون 7 پلاس فاش شد

به دنبال انتشار تصاویری از قاب آیفون 7، وب‎سایت فرانسوی nowhereelse.fr امروز صبح سری تصاویر دیگری از همان منبع “قابل اعتماد” منتشر کرد ولی این دفعه این تصاویر بسیار شبیه به گوشی آیفون 7 پلاس با دوربین دوگانه هستند. تصاویر جدید آیفون 7 از زوایای بیشتری احتمال وجود یک دستگاه‎ 4.7 اینچی را نشان می‎دهند، […]

به دنبال انتشار تصاویری از قاب آیفون 7، وب‎سایت فرانسوی nowhereelse.fr امروز صبح سری تصاویر دیگری از همان منبع “قابل اعتماد” منتشر کرد ولی این دفعه این تصاویر بسیار شبیه به گوشی آیفون 7 پلاس با دوربین دوگانه هستند.

آیفون 7 پلاس

تصاویر جدید آیفون 7 از زوایای بیشتری احتمال وجود یک دستگاه‎ 4.7 اینچی را نشان می‎دهند، بدون این‎که مشخص کننده‎ی چیز جدید خاصی باشند، بنابراین قراردادن آن‎ها این‎جا تنها به منظور کامل کردن بحث بوده است.

آیفون 7 پلاس-

افرادی که این تصاویر را دیده‎اند اشاره به این داشته‎اند که دکمه‎ی standby / پاور، کلیدهای کنترل حجم صدا و سوئیچ سایلنت کردن گوشی را می‎توان در هر دو طرف قاب گوشی قرار دارد، در حالی‎که لوگوی متالیک اپل به نظر می‎رسد که به خوبی سر جای خودش قرار گرفته، ولی این تصاویر با این‎حال مشخص نمی‎کند که این دستگاه دارای جک هدفون خواهد بود یا خیر.

آیفون 7 پلاس--

تصاویر آیفون 7 پلاس از طرف دیگر حداقل موضوع مورد بحث دیگری را دوباره مطرح می‎کنند یعنی: سه سوراخ در انتهای لبه‎ی پشتی قاب که نشان از احتمال وجود یک کانکتور هوشمند را دارد. چنین کانکتوری به منظور فراهم‎سازی توان گوشی و ارتباط با لوازم جانبی نظیر صفحه‎کلید، نظیر آی‎پد‎ پرو، طراحی شده است ولی هنوز کاملا مشخص نیست که هدف استفاده از آن در یک گوشی 5.5 اینچی چیست.

احتمال این‎که کانکتور هوشمند تنها منحصر به مدل پلاس آیفون 7 باشد موضوع مورد بحث شایعات زیادی بوده است، از جمله هم چیزی که به صورت بالقوه در این دستگاه لحاظ خواهد شد و هم ایده‎ای که اپل به دنبال استفاده از آن خواهد داشت. تولیدکنندگان قاب‎های شخص ثالث نیز در رابطه با حضور چنین کانکتوری شایعات متضادی را مطرح کرده‎اند.

مدل آیفون 7 پلاس

در تصویر دیگر نمای پنل جلویی یک گوشی 5.5 اینچی را نشان می‎دهد که تقریبا قطعات آن به طور کامل روی هم سوار شده است، که به نظر می‎رسد دکمه‎ی فیزیکی سنتی قابل کلیک home در آن به چشم می‎خورد تا این‎که شاهد یک دکمه‎ی حساس به لمس یکدست با پنل نمایش باشیم، ویژگی که گفته می‎شود برای دهمین سالگرد آیفون و ارائه‎ی آیفون 8 با صفحه‎ی نمایش OLED در سال 2017 در نظر گرفته شده است.

دوباره باید گفت، زاویه‎ی این تصویر باعث می‎شود سخت بتوانیم نتیجه بگیریم که جک هدفون حذف شده است یا خیر. بعضی از کاربران نیز گفته‎اند که به شکل عجیبی سوئیچ سایلنت کردن گوشی (mute) در کنار گوشی دیده نمی‎شود، دکمه‎ای که معمولا در کنار دکمه‎های تنظیم حجم صدا به چشم می‎خورد.

جدا از بحث‎های مربوط به این تصاویر، هر دو گوشی مذکور در فصل پائیز به صورت رسمی توسط اپل معرفی می‎شوند. علاوه بر قابلیت‎های اشاره شده، این دو گوشی‎هوشمند انتظار می‎رود دارای پردازنده‎های سریع‎تر A10 اپل، 32 گیگابایت حافظه‎ی داخلی، قابلیت ضد آب بودن و پشتیبانی از شبکه‎های سریع‎تر LTE و وای‎فای باشند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال