آیفون 7 اپل از لنز دوربین بزرگ‌تری نسبت به نسل قبل برخوردار خواهد بود

بعد از منتشر شدن اطلاعات جدیدی نظیر باقی‌ماندن درگاه 3.55 میلی‌متری صدا در آیفون 7، پشتیبانی از دو سیم‌کارت و قرارگرفتن حافظه‌ی داخلی 256 گیگابایتی در این گوشی، حالا بار دیگر اطلاعات جدیدی از سوی یکی از تعمیرگاه‌های معتبر چینی منتشر شده که نشان می‌دهد اپل در آیفون 7، تغییرات بزرگی را در دوربین گوشی […]

بعد از منتشر شدن اطلاعات جدیدی نظیر باقی‌ماندن درگاه 3.55 میلی‌متری صدا در آیفون 7، پشتیبانی از دو سیم‌کارت و قرارگرفتن حافظه‌ی داخلی 256 گیگابایتی در این گوشی، حالا بار دیگر اطلاعات جدیدی از سوی یکی از تعمیرگاه‌های معتبر چینی منتشر شده که نشان می‌دهد اپل در آیفون 7، تغییرات بزرگی را در دوربین گوشی به وجود خواهد آورد.

بنابر تصویر منتشر شده، دوربین آیفون 7 اپل از لنز CMOS برخوردا بوده که می‌تواند نور بیشتری را به خود راه دهد و در نتیجه در شرایط کم نور، تصاویر با کیفیت بهتری به نمایش درآیند. علاوه‌براین، در تصویر منتشر شده می‌توان دید که در آیفون 7 اپل، درگاه 3.55 میلی‌متری صدا همچنان وجود خواهد داشت و برخلاف گزارش‌های قبلی منتشر شده، این درگاه فعلا کنار نخواهد رفت.

آیفون 7 اپل از لنز دوربین بزرگ‌تری نسبت به نسل قبل برخوردار خواهد بود

گفته می‌شود این‌بار تغییرات میان آیفون 7 و برادر بزرگ‌ترش، آیفون 7 پلاس بسیار گسترده‌تر خواهد بود. در ابتدا، اپل آیفون 7 اپل را به دوربینی دوگانه مجهز می‌کند و ممکن است در این گوشی، درگاه 3.55 میلی‌متری صدا را حذف کرده و از درگاه لایتنینگ استفاده کند. احتمالا هر دو نسخه‌‌ی آیفون بعدی این شرکت کوپرتینویی، از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کنند که همین مسئله می‌تواند باعث موفقیت گوشی در کشورهایی همچون چین و هند شود. درصورتی که اپل بتواند در این دو کشور فروش خوبی را تجربه کند، احتمالا کاهش رشد فروش محصولات این شرکت دیگر تکرار نخواهد شد و بار دیگر این شرکت به روند سابق فروش آیفون‌های خود باز خواهد گشت. به‌هر‌حال هنوز هم زمان زیادی تا معرفی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل باقی مانده و طی این مدت زمان، احتمالا بارها و بارها خبرهای بیشتری را از این گوشی خواهیم شنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال