آذری جهرمی کذب بودن ادعای سایپا را بررسی میکند

مسئولین سایپا در نخستین روزهای شهریور اعلام کردند که مردم میتوانند با مراجعه به سایت این گروه خودروساز در ساعت ده صبح 14 شهریور، خودروها را پیش خرید کنند. اما اوضاع وبسایت سایپا در آن روز بسیار عجیب پیش میرفت که موجب موج نارضایتی های عمومی شد. وضعیت بدین منوال بود که بخش خرید اینترنتی […]

مسئولین سایپا در نخستین روزهای شهریور اعلام کردند که مردم میتوانند با مراجعه به سایت این گروه خودروساز در ساعت ده صبح 14 شهریور، خودروها را پیش خرید کنند. اما اوضاع وبسایت سایپا در آن روز بسیار عجیب پیش میرفت که موجب موج نارضایتی های عمومی شد. وضعیت بدین منوال بود که بخش خرید اینترنتی سایت سایپا از دسترس خارج بود و فقط هر 15 دقیقه یکبار باز میشد. اما با مراجعه کاربران در لحظه دقیق، سیستم خرید اینترنتی اعلام میکرد که 15 دقیق دیگر تلاش کنند!

پاسخ سایپا چه بود؟

شرکت سایپا در پاسخ به نارضایتی مردم گفت: در مجموع شش میلیون نفر روز 14 شهریور به سایت مراجعه کردند که در هر ثانیه، هفتصد هزار کاربر خواهان ثبت نام خودرو بودند که این حجم از درخواست ها، عملا برای سرور سایت میسر نیست.

دستور فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی به وزیر

امروز 25 شهریور، جناب آقای امیر خجسته مدیر فراکسیون مبارزه با مفساد اقتصادی، در نامه ای خطاب به وزیر ارتباطات نوشت که بطور جدی، این ادعای سایپا مبنی بر حضور 700 هزار کاربر در هر لحظه 14 شهریور را در سایت سایپا بررسی کند و صحت ادعای این شرکت را اعلام کند. جناب امیر خجسته اینگونه به آذری جهرمی نامه نوشت :

با احترام به استحضار می رساند اخیراً مدیرعامل محترم شرکت خودروسازی سایپا مدعی ورود لحظه‌ای 700 هزار نفر از کاربران در حین ثبت نام برای پیش فروش خودرو به سایت فروش این شرکت بوده اند؛ لذا شایسته است در اسرع وقت نسبت به بررسی صحت این موضوع اقدام فرمایید و نتیجه را جهت رسیدگی به این ادعا به فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس ارسال فرمایید.