iOS 10 جیلبریک شد؛ تا عرضه عمومی فاصله است

نسخه‎های اولیه‎ی iOS 10 برای توسعه‎دهندگان ارائه شده و حالا هکری با نام کاربری iH8sn0w در توئیتر موفق شده است بیلد اولیه‎ی iOS را جیلبریک کند و برای اثبات حرف خود ویدئویی را در یوتیوب منتشر کرده که ذیلا می‎توانید مشاهده کنید. در این ویدئو این هکر یک آیفون 5 دارای سیستم‎عامل iOS 10 و سورس […]

نسخه‎های اولیه‎ی iOS 10 برای توسعه‎دهندگان ارائه شده و حالا هکری با نام کاربری iH8sn0w در توئیتر موفق شده است بیلد اولیه‎ی iOS را جیلبریک کند و برای اثبات حرف خود ویدئویی را در یوتیوب منتشر کرده که ذیلا می‎توانید مشاهده کنید.

در این ویدئو این هکر یک آیفون 5 دارای سیستم‎عامل iOS 10 و سورس سیدیا را جیلبریک کرده و به نظر خبری هم از هنگ کردن “فعلا” نیست.

ویدئوی جیلبریک کردن iOS 10.

[aparat]http://www.aparat.com/v/3641s[/aparat]

این کاربر در این شبکه‎ی اجتماعی توئیت کرده است که:

“خوب، سیدیا در iOS 10 هنگ نمی‎کند. هورا، نیازی به رفع این مشکل نیست (البته فعلا؟).”

— iH8sn0w (@iH8sn0w) June 14, 2016

در حالی‎که هنوز برای آخرین نسخه‎ی عمومی ارائه شده از iOS 9.3.2 جیلبریک واقعی وجود ندارد و اپل آماده است تا iOS 9.3.3 را عرضه کند، شاید قبل از این‎که موفق به نصب این جیلبریک شوید باید تا عرضه‎ی عمومی iOS 10 صبر کنید.

حداقل از نظر تئوری، فعلا البته، امکان جیلبریک کردن وجود دارد. بدون عرضه‎ی عمومی iOS 10، هکر‎ها نمی‎توانند به جیلبریکی که به این زودی انجام شده اعتماد کنند. از آن‎جایی که اپل قصد ارائه‎ی نسخه‎های بتای سیستم‎عامل جدید خود را دارد، این خراب‎کاری قبل از عرضه‎ی نسخه‎ی عمومی برطرف می‎شود و تمامی این تلاش‎ها از بین می‎رود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال