نیم تگ اینستاگرام چیست : ارتباطی با سرعت نور با دوستان

نیم تگ اینستاگرام چیست ؟ هدف از ارائه قابلیت nametage اینستاگرام امکان برقراری ارتباطی با سرعت نور با دوستان میباشد. اینستاگرام شبکه‌ی اجتماعی محبوب این روزهای ایرانیان است و کافی ست قابلیتی جدید ارائه کند تا به شدت مورد استقبال قرار گیرد. در یک سال اخیر قابلیت‌های متعددی از سوی اینستاگرام به عنوان قابلیت جدید […]

نیم تگ اینستاگرام چیست ؟ هدف از ارائه قابلیت nametage اینستاگرام امکان برقراری ارتباطی با سرعت نور با دوستان میباشد. اینستاگرام شبکه‌ی اجتماعی محبوب این روزهای ایرانیان است و کافی ست قابلیتی جدید ارائه کند تا به شدت مورد استقبال قرار گیرد. در یک سال اخیر قابلیت‌های متعددی از سوی اینستاگرام به عنوان قابلیت جدید ارائه شده‌اند که هنوز هم این روند ادامه دارد، به گونه‌ای که به تازگی اینستاگرام قابلیتی جدید با عنوان Nametag ارائه کرده است.

این قابلیت چیز پیچیده‌ای نیست و به واسطه‌ی آن می‌توان ارتباطی بهتر و سریع‌تر و ساده‌تر با دوستان داشت. قابلیت Nametag اینستاگرام در واقع به مانند یک کد QR عمل می‌کند. از طریق آن می‌توان به راحتی و خیلی سریع به پروفایل دوستان دسترسی پیدا کرد، بدون آن که نیاز به جستجوی وقت‌گیر باشد. ضمناً هر کس می‌تواند نیم تگ اختصاصی و شخصی‌سازی‌شده‌ی خود را داشته باشد.

البته بد نیست به این نکته اشاره داشته باشیم که در اسنپ‌چت، که رقیبی جدی برای اینستاگرام به شمار می‌رود، البته نه در ایران بلکه در سطح جهان، نیز یک کد مانند همان نیم تگ وجود دارد که از آن با عنوان اسنپ‌کد یاد می‌شود. گویا اینستاگرام ایده‌ی نیم تگ را از روی همین اسنپ کد برداشته است. به هر حال، خود شما می‌توانید یک نیم تگ اختصاصی برای خود داشته باشید تا دیگران با اسکن آن بتوانند خیلی راحت و بی دردسر، مستقیماً وارد صفحه‎ی شما شوند. در ادامه در مورد شخصی‌سازی کردن قابلیت Nametag اینستاگرام توضیح خواهیم داد.

نحوه‌ی شخصی‌سازی کردن قابلیت Nametag اینستاگرام

برای شخصی‌سازی قابلیت Nametag مراحل زیر را دنبال کنید:

  • وارد پروفایل خود شوید.
  • دکمه‌ی سمت راست بالا که مخصوص منو است را تپ کنید.
  • سپس گزینه‌ی Nametag را انتخاب نمایید.
  • در این مرحله وارد قسمت Nametag شده‌اید. اولین کاری که می‌توانید برای شخصی‌سازی Nametag خود انجام دهید این است که با تپ کردن بر روی صفحه رنگ را بر اساس سلیقه‌ی خود انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب رنگ، بر روی دکمه‌ی Color(در بالای صفحه) تپ کنید تا گزینه‌ی Emoji برای شما نمایش داده شود. با نمایش گزینه‌ی Emoji می‌توانید بر روی صفحه تپ کنید و اموجی دلخواه‌تان را انتخاب نمایید.
  • در مرحله‌ی بعد، باید روی گزینه‌ی Emoji تپ کنید تا گزینه‌ی Selfie برای شما به نمایش درآید. با به نمایش درآمدن این گزینه می‌توانید عکس مورد نظرتان را انتخاب کنید.

 

قابلیت Nametag اینستاگرام

پس از این مرحله شما یک نیم تگ اختصاصی دارید. ضمناً نیم تگ شما قابلیت به اشتراک گذاری نیز دارد. برای آن که نیم تگ دوستان‌تان را اسکن کنید نیز می‌توانید در همان قسمت بر روی گزینه‌ی Scan a namtag تپ کنید. جهت مطالعه دیگر خبرها و مقالات اموزشی مربوط به شبکه های اجتماعی، به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال