عرضه‌ی گوشی‌هوشمند ال‌جی V20 به همراه اندروید 7.0 نوقا تایید شد

طبق شایعه‎ای که از قبل شنیده می‎شد، ال‎جی در حال کار بر روی نسل بعدی گوشی ال‎جی V10 سال قبل است و نسل جدید این گوشی LG V20 نامیده می‎شود و اگر بشود به شایعات استناد کرد باید گفت این گوشی در شهریورماه رونمایی خواهد شد. حالا مشخص شده که این شایعات حقیقت داشته‎اند چون […]

طبق شایعه‎ای که از قبل شنیده می‎شد، ال‎جی در حال کار بر روی نسل بعدی گوشی ال‎جی V10 سال قبل است و نسل جدید این گوشی LG V20 نامیده می‎شود و اگر بشود به شایعات استناد کرد باید گفت این گوشی در شهریورماه رونمایی خواهد شد. حالا مشخص شده که این شایعات حقیقت داشته‎اند چون طبق خبری که وب‎سایت lge.co.kr اعلام کرده، تولید گوشی LG V20 تایید شده است.

گوشی‌هوشمند ال‌جی V20  طبق همان چیزی که شایعات اشاره داشتند در شهریورماه رونمایی خواهد شد. جالب است بدانید که ال‎جی هم‎چنین تایید کرده است که این گوشی دارای آخرین نسخه‎ی سیستم‎عامل اندروید گوگل یعنی اندروید 7.0 نوقا خواهد بود. اوایل تیرماه بود که نسخه‎ی نهایی پیش‎نمایش اندروید نوقا برای توسعه‎دهندگان ارائه شد و گفته می‎شود در طی یک ماه آینده بیلد نهایی آن از سوی گوگل عرضه خواهد شد.

گرچه اگر خبر ال‎جی دقیق باشد، به نظر می‎رسد که اندروید 7.0 در شهریورماه، یا احتمالا قبل از آن، در اختیار عموم قرار می‎گیرد، ولی به هرحال این گوشی در شهریورماه با داشتن سیستم‎عامل اندروید نوقا رونمایی خواهد شد. در رابطه با مشخصات فنی گوشی‎هوشمند ال‎جی V20 باید گفت که ال‎جی اشاره‎ای به جزئیات نداشته است ولی مرجع کره‎ای این خبر اشاره به یک دوربین سلفی دوگانه داشته است.

گوشی LG V10 سال گذشته به بازار آمده و با آن‎که قابلیت‎های آن در ابتدا بدیع به نظر می‎آمدند، ولی نقدهای کاملا قابل قبولی دریافت کرد و ال‎جی امیدوار است که با ارائه‎ی گوشی LG V20 در ماه آینده این موفقیت را تکرار کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال