گوشی Mi 5 شیائومی در مراسم 27 مهرماه این شرکت رونمایی نخواهد شد!

مدتی است که شایعات و گزارشات متعددی در خصوص مراسمی که شیائومی هفته آینده، 27 مهرماه، قرار است میزبان آن باشد، شنیده می‌شود. یکی از مهم‌ترین این شایعات احتمال رونمایی از گوشی Mi 5 این شرکت بود که حالا بر اساس آخرین اخبار نقل شده ظاهراً خبری از رونمایی این گوشی در این مراسم نخواهد […]

مدتی است که شایعات و گزارشات متعددی در خصوص مراسمی که شیائومی هفته آینده، 27 مهرماه، قرار است میزبان آن باشد، شنیده می‌شود. یکی از مهم‌ترین این شایعات احتمال رونمایی از گوشی Mi 5 این شرکت بود که حالا بر اساس آخرین اخبار نقل شده ظاهراً خبری از رونمایی این گوشی در این مراسم نخواهد بود.

Lin Bin، سخنگوی شرکت چینی شیائومی، اعلام کرده که این شرکت قصد رونمایی از Mi 5 را در مراسم هفته آینده خود نداشته و همچنین محصولات دیگری نیز که انتظار رونمایی آن‌ها را داشتیم نیز نظیر نوت‌بوک‌ها و ساعت‌های جدید این شرکت هم جزء برنامه‌های این مراسم نخواهند بود.

پرسشی که با اظهارات “لین بین” به وجود آمده این است که در این صورت مراسم شیائومی پیرامون چه مسائلی برگزار خواهد شد؟ هنوز پاسخ دقیقی برای این سؤال در دسترس نیست؛ اما با این تفاسیر احتمالاً این مراسم با موضوعی مرتبط با بازی‌های ویدئویی برگزار خواهد شد. گفتنی است پیش‌تر مدیرعامل شرکت شیائومی، Lei Jun، چنین عنوان کرده بود حق نسل بعدی تکنولوژی به خوبی ادا نشده است. منظور “جان” از گفته‌اش این بوده که قطعاً مواردی چون کنسول‌ها، بازی‌ها و پردازنده‌ها در صنعت گوشی‌های هوشمند به توجه بیشتری نیاز دارد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال