آیا گوشی‌هوشمند Lumia 940XL از سنسور اسکنر قرنیه چشم بهره خواهد برد؟

پس از معرفی تکنولوژی جدیدی که Vivo از آن برای امنیت بیشتر پرچم‌دار خود بهره برد، حالا شرکت‌های مختلف یکی یکی در حال روی آوردن به استفاده از این تکنولوژی به جای استفاده از سنسور حسگر اثر انگشت هستند. در یکی از آخرین اخبار منتشر شده نیز اعلام شده بود که گوشی‌هوشمند LG G5 از […]

پس از معرفی تکنولوژی جدیدی که Vivo از آن برای امنیت بیشتر پرچم‌دار خود بهره برد، حالا شرکت‌های مختلف یکی یکی در حال روی آوردن به استفاده از این تکنولوژی به جای استفاده از سنسور حسگر اثر انگشت هستند. در یکی از آخرین اخبار منتشر شده نیز اعلام شده بود که گوشی‌هوشمند LG G5 از این سنسور استفاده خواهد کرد و حالا، نوبت به Microsoft رسیده است. در حال حاضر، پرچم‌داران شرکت مایکروسافت با اسم‌های رمز Lumia Talkman و Lumia Cityman شناخته می‌شوند که احتمالا باید به زودی، شاهد معرفی آنها باشیم.

اما موضوعی که جالب است، انتشار خبری جالب از سوی اکانت مشهور evleaks می‌باشد که ید طولایی در لو دادن اخبار دارد! طبق توییت جدیدی که از این اکانت در توییتر قرار گرفته، اعلام شده که “Lumia Cityman” که انتظار می‌رود همان Lumia 940XL باشد، از سنسور اسکنر قرنیه چشم بهره خواهد برد.

Microsoft Lumia 940XL to feature an iris scanner

طبق آماری رسمی که comScore منتشر کرده، مایکروسافت کاهش 21 درصدی در فروش را بین ماه‌های ژانویه و آوریل سال جاری تجربه کرده است. اما آیا استفاده از این سنسور می‌تواند به مایکروسافت کمک کند؟

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال