مایکروسافت با ارائه یک برنامه مترجم در ویندوز 10 به رقابت با مترجم گوگل رفته است

بالاخره اپلیکیشن مترجم مایکروسافت از حالت آزمایش خارج و به صورت رسمی وارد فروشگاه مایکروسافت شد و سازندگان نیز وعده دادند که این اپلیکیشن به صورت کامل با تمامی دستگاه‌هایی که به سیستم‌عامل Windows مجهز شده باشند، سازگار خواهد بود. اپلیکیشن مترجم گوگل امکان ترجمه کردن کلمات و عبارات مختلف را مابین 50 زبان مختلف […]

بالاخره اپلیکیشن مترجم مایکروسافت از حالت آزمایش خارج و به صورت رسمی وارد فروشگاه مایکروسافت شد و سازندگان نیز وعده دادند که این اپلیکیشن به صورت کامل با تمامی دستگاه‌هایی که به سیستم‌عامل Windows مجهز شده باشند، سازگار خواهد بود.

اپلیکیشن مترجم گوگل امکان ترجمه کردن کلمات و عبارات مختلف را مابین 50 زبان مختلف داشته و در ترجمه‌ی صوتی نیز تا 18 زبان مختلف ترجمه خواهد شد. حتی امکان ترجمه‌ی نوشته‌های موجود در عکس‌ها نیز برای این اپلیکیشن مهیا شده و اگر گوشی‌ ویندوزی شما یک دوربین داشته باشد، به سادگی می‌توان نوشته‌های موجود در تصاویر را (که از 19 زبان مختلف پشتیبانی می‌نماید) ترجمه نمود.

از زمانی که اپلیکیشن Translator شرکت مایکروسافت از حالت آزمایش خود خارج شده است، مدیران سعی کرده‌اند تا عملکرد آن را به گونه‌ای دیگر نمایش داده و از ویژگی‌های بسیار خوب آن بگویند. در آخرین نوشته‌ی منتشر‌شده توسط مایکروسافت در وبلاگ این شرکت، به ویژگی‌هایی همچون نمایش تمام‌صفحه، حالت شناور اپلیکیشن مترجم همزمان با اجرا شدن سایر اپلیکیشن‌ها، امکان جستجو در کلمات قبلی ترجمه‌شده، رابط کاربری بسیار خوب با دسترسی‌های بسیار خوب همچون سه زبان استفاده‌شده اخیر، اضافه‌شدن پشتیبانی از زبان‌های جدیدتر و … ، اشاره شده و نشان می‌دهد که مایکروسافت قصد دارد این اپلیکیشن را به نرم‌افزاری جامع و همگانی تبدیل سازد.

بدون توجه به دستگاه ویندوزی که شما از آن استفاده می‌کنید، هم‌اکنون می‌توانید این اپلیکیشن را از فروشگاه مایکروسافت دانلود کنید. البته هنوز بررسی‌های زیادی در مورد این اپلیکیشن منتشر نشده اما تا الآن، کاربران رضایت چندان زیادی از محیط کاربری این اپلیکیشن و رنگ‌بندی آن نداشته‌اند. با اینکه شاید در نگاه اول، اپلیکیشن مترجم مایکروسافت چندان زیبا به نظر نرسد و راحتی Google Translate را در آن نداشته باشید، نظرات کاربران در مورد عملکرد آن بسیار متفاوت بوده و آنها عقیده دارند که ویژگی‌های بسیار خوب این اپلیکیشن، می‌تواند افراد زیادی را جذب نماید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال