رندرهای رسانه‎ای گوشی Moto Z2 Force منتشر شد

 روز به روز درز اطلاعات و تصاویر مربوط به سری Z2 در پیش روی موتورولا به بیرون بیشتر می‎شود. در چند روز گذشته تصویری از نمای جلویی Z2 منتشر کردیم و حال رندر رسانه‎ای کامل گوشی Z2 Force به آن پیوسته است که به خوبی پنل‎های پشتی و جلویی گوشی مذکور را به تصویر می‎کشد. […]

 روز به روز درز اطلاعات و تصاویر مربوط به سری Z2 در پیش روی موتورولا به بیرون بیشتر می‎شود. در چند روز گذشته تصویری از نمای جلویی Z2 منتشر کردیم و حال رندر رسانه‎ای کامل گوشی Z2 Force به آن پیوسته است که به خوبی پنل‎های پشتی و جلویی گوشی مذکور را به تصویر می‎کشد.

گوشی Z2 Force را یقینا بایستی نسل بعدی Z Force اولیه دانست که سال گذشته به بازار آمده بود و در نسل جدید شاهد استفاده از سیستم روی چیپ توانمند اسنپ‎دراگون 835 با فناوری ShatterShield موتورولا هستیم تا نمایشگر به دنبال یک افتادن ساده به راحتی نشکند.

هم‎چنین شایعه شده این گوشی مجهز به سیستم دوربین دوگانه در عقب است و رندر بالا نیز این قضیه را تایید می‎کند. در بخش نمایشگر همانند با مدل سال قبل یک پنل 5.5 اینچی با رزولوشن QHD استفاده می‎شود و بدون شک Z2 Force همانند با وعده‎ی موتورولا از لوازم‎جانبی MotoMods پشتیبانی می‎کند.

موتورولا به تازگی گوشی‎های جدیدی معرفی کرده بود اما با توجه به شدت گرفتن تصاویر منتشر شده به راحتی می‎توان فرض کرد به زودی شاهد رونمایی رسمی از سری جدید Z2 خواهیم بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال