MSI از اولین لپ‌تاپ مخصوص واقعیت مجازی مجهز به کارت گرافیک انویدیا پرده برداشت

همان‌طور که در جریان هستید، دنیای واقعیت مجازی و واقعا افزوده با سرعت بسیار بالایی در حال فراگیر شدن در میان کاربران بوده و پس از معرفی بسیاری از کامپیوترها و سیستم‌های مختلف، MSI از اولین لپ‌تاپ مخصوص واقعیت مجازی مجهز به کارت گرافیک انویدیا با نام WT72 و کارت گرافیک Quadro M5500 پرده برداشته است. البته […]

همان‌طور که در جریان هستید، دنیای واقعیت مجازی و واقعا افزوده با سرعت بسیار بالایی در حال فراگیر شدن در میان کاربران بوده و پس از معرفی بسیاری از کامپیوترها و سیستم‌های مختلف، MSI از اولین لپ‌تاپ مخصوص واقعیت مجازی مجهز به کارت گرافیک انویدیا با نام WT72 و کارت گرافیک Quadro M5500 پرده برداشته است.

البته واقعیت مجازی در عین فراگیر شدن و جذاب بودن، تکنولوژی پیش پا افتاده و آسانی نبوده و نباید تصور کنید که با کارت‌ گرافیک‌های قدرتمند و یا حتی با قطعاتی که قدرت بالایی دارند، می‌توان از آن استفاده نمود. به هر شکل مهندسین این شرکت تمام تلاش خود را داشته‌اند تا محصولی با قدرتی بسیار بالا را در اختیار کاربران قرار داده و از 64 گیگابایت حافظه‌ی رم DDR4، نسل ششم از پردازنده‌های جدید اینتل از سری Xeon یا Core i7 و همینطور قدرتمندترین کارت گرافیک نسخه‌ی موبایل دنیا یعنی Quadro M5500 استفاده نمایند تا شاهد بالاترین قدرت ممکن برای این لپتاپ جدید باشیم.

البته این تنها محصولی نیست که MSI از آن برای دنیای واقعیت مجازی رونمایی نموده، بلکه طبق گفته‌های یکی از مدیران ارشد این شرکت، آقای اندی تانگ، دو لپتاپ قدرتمند و بسیار سبک WS72 و WS62 نیز از دیگر محصولاتی هستند که می‌توانند در این زمینه مورد استفاده قرار بگیرند. هر چند گل سر سبد این محصولات، لپتاپ قدرتمند WT72 می‌باشد چرا که این لپتاپ علاوه بر مجهز بودن به قدرتمندترین کارت گرافیک موبایلی، از تکنولوژی‌های فوق‌العاده پیشرفته‌ای همچون Multi-res Shading و Content Priority و همچنین VRWorks نیز به منظور پردازش بهتر محتوای واقعیت مجازی نیز استفاده می‌نماید. همچنین لپتاپ WT72 با داشت لایسنس نرم‌افزار Autodesk VRED و پشتیبانی کامل از هدست‌هایی همچون Oculus Rift و HTC VIVE، می‌تواند یکی از بهترین محصولاتی باشد که کاربران به کمک آن می‌توانند محتوای مورد نظر خود در دنیای واقعیت مجازی را توسعه دهند.

برای داشتن صدایی با کیفیت، سازندگان سعی کرده‌اند از اسپیکرهای قدرتمند Dynaudio با تکنولوژی Nahimic Audio استفاده نموده و برای صفحه‌نمایش نیز از تکنولوژی فوق‌العاده True Color Technology با پشتیبانی از تمامی رنگ‌های Adobe RGB به منظور نمایش بسیار خوب و با دقت بالای محتوا و در نهایت کیبورد حرفه‌ای SteelSeries با تکنولوژی Silver-Lining Print به منظور جلوگیری از اذیت شدن چشم‌ها، استفاده نمایند.

در ادامه می‌توانید مشخصات فنی این لپتاپ را مشاهده کنید:

MSI_WT72_specs

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال