تصاویر جدیدی از اچ تی سی وان ام 9 پلاس منتشر شد

شرکت بزرگ و سرشناس اچ‌تی‌سی امروز از چند گوشی‌هوشمند جدید خود که تاکنون اخبار و شایعات زیادی در مورد آن‌ها شنیده می‌شد، طی مراسمی در کشور چین رونمایی خواهد کرده و به این شایعات پایان خواهد داد. گزارشات حکایت از این دارند که گوشی‌های هوشمند رونمایی شده در این مراسم، پرچمدارانی چون وان M9 پلاس، […]

شرکت بزرگ و سرشناس اچ‌تی‌سی امروز از چند گوشی‌هوشمند جدید خود که تاکنون اخبار و شایعات زیادی در مورد آن‌ها شنیده می‌شد، طی مراسمی در کشور چین رونمایی خواهد کرده و به این شایعات پایان خواهد داد. گزارشات حکایت از این دارند که گوشی‌های هوشمند رونمایی شده در این مراسم، پرچمدارانی چون وان M9 پلاس، وان E9 و وان E9 پلاس خواهند بود، اما برگزاری این مراسم همه چیز را مشخص خواهد کرد.

ظاهرا هنوز این مراسم شروع نشده، تصاویری منتسب به وان M9 پلاس منتشر شده است. با مشاهده و دقت در این تصاویر می‌‌توان به جزئیات این محصول پی برد.

gsmarena_001
این گوشی به مدت چند هفته، نقل محافل خبری فناوری بود و شایعات و تا کنون جزئیاتی زیادی در مورد آن منتشر شده است. براساس گزارشات اچ‌تی‌سی این پرچمدار خود را همراه با یک صفحه‌ی نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن QHD، سه گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با امکان ارتقای آن از طریق درگاه میکرو SD روانه‌ی بازار خواهد کرد.
همچنین در مورد چیپست مورد استفاده در این گوشی اینگونه عنوان شده است که شاهد عرضه‌ی آن در دو نسخه مختلف خواهیم بود، که اولی نسخه‌ای به‌همراه چیپست MT6795 مدیاتک برای عرضه در منطقه آسیایی خواهد بود و دیگری از تراشه اسنپ‌دراگون 810 برای عرضه در سایر کشورها بهره خواهد برد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال