این قاب‌های محافظ آیفون 7 پلاس نشان از وجود دوربین دوگانه و کانکتور هوشمند در این گوشی دارند

از آن جایی که هر روز بیشتر به رویداد فصل پاییز شرکت اپل و معرفی گوشی‌های کاملا جدید شرکت اپل با نام‌های احتمالی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس نزدیک می‌شویم، خبرها و شایعات نیز بیشتر در رسانه‌های خبری خودنمایی می‌کنند. البته این بار این خبر کاملا با دیگر موارد گفته شده فرق می‌کند. تعدادی […]

از آن جایی که هر روز بیشتر به رویداد فصل پاییز شرکت اپل و معرفی گوشی‌های کاملا جدید شرکت اپل با نام‌های احتمالی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس نزدیک می‌شویم، خبرها و شایعات نیز بیشتر در رسانه‌های خبری خودنمایی می‌کنند. البته این بار این خبر کاملا با دیگر موارد گفته شده فرق می‌کند.

تعدادی تصاویر رندر از این گوشی‌ها منتشر شده است که دو گوشی کاملا متفاوت را در درون قاب‌های محافظ خود نشان می‌دهند. طراح و سازنده این سری از قاب‌های محافظ، Olixar نام داشته و البته تنها یک نسخه رنگی از آن‌ها برای هر گوشی لیست شده است (با وجود طراحی در سه رنگ متفاوت).

در تصویر زیر شاهد رندر قاب محافظ گوشی آیفون 7 اپل هستید:

از آن جایی که سازنده‌های قاب محافظ معمولا از طراحی شماتیک گوشی‌های هوشمند و ظاهر آن‌ها، طراحی و ساخت این قاب‌ها را شروع می‌کنند، پس می‌توان از این راه اطلاعات بسیار خوبی را در مورد گوشی‌های هوشمند به دست آورد. در حقیقت به منظور در دسترس بودن دیگر لوازم جانبی گوشی تازه معرفی شده، یک شرکت می‌بایست خیلی زودتر از موعد مقرر، لوازم جانبی گوشی معرفی نشده خود را به همراه تولید خود دستگاه، طراحی کرده و بسازد. در نتیجه تصاویر رندر شده به نمایش گذاشته در این پست به احتمال بسیار زیاد اطلاعات بسیار دقیقی از این دو سری گوشی را معین خواهد کرد.

در تصویر زیر شاهد رندر قاب محافظ گوشی آیفون 7 اپل پلاس هستید:

براساس اطلاعات منتشر شده، به احتمال بسیار زیاد آیفون 7 اپل شش میلی‌متر ضخامت خواهد داشت. این در حالی است که با استناد به تصاویر منتشر شده نسخه پلاس این گوشی به احتمال بسیار زیاد در بخش پشتی خود از دوربین‌های دوگانه برخوردار خواهد بود. علاوه بر آن در بخش پایینی آن نیز شاهد حضور اتصال Smart Connector هستیم که به منظور ارتباط آسان‌تر با لوازم جانبی نظیر iPad Pro مورد استفاده قرار خواهد گرفت. گفتنی است قبلا هم احتمال قرارگیری این اتصال بر روی نسخه پلاس آیفون 7 وجود داشت و خبرهایی در مورد آن منتشر شده بود، اما در ادامه نیز خبرهای متناقض در مورد آن انتشار پیدا کرد که احتمال وجود آن در این نسخه را کم می‌کرد. با این حال هم‌اینک شاهد حضور آن در بخش پشتی نسخه پلاس این گوشی هستیم.

در هر صورت اگر مایل باشید می‌توانید این قاب‌های محافظ را  از طریق‌ لینک‌های زیر پیش‌خرید کنید. هر کدام از آنها فعلا 6.99 یورو قیمت‌گذاری شده‌اند. جنس این قاب‌های بسیار ساده بوده و قاب ژله‌ای برای آیفون‌های سری 7 اپل به حساب می‌آیند.

لینک 1 

لینک 2

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال