پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی One M10 نام نخواهد داشت؛ این‌بار HTC 10

اچ‌تی‌سی تاکنون تیزرهای مختلفی را در مورد پرچم‌دار بعدی خود منتشر کرده اما هنوز هیچ‌کس تاریخ معرفی رسمی پرچم‌دار بعدی این شرکت تایوانی را نمی‌داند. به‌هر‌حال انتظار می‌رود اچ‌تی‌سی به زودی جدیدترین پرچم‌دار خود را معرفی کند و غیبت بزرگی که در کنگره‌ی جهانی موبایل داشت را جبران کند. Evan Blass، فاش کننده‌ی معروف گوشی‌های […]

اچ‌تی‌سی تاکنون تیزرهای مختلفی را در مورد پرچم‌دار بعدی خود منتشر کرده اما هنوز هیچ‌کس تاریخ معرفی رسمی پرچم‌دار بعدی این شرکت تایوانی را نمی‌داند. به‌هر‌حال انتظار می‌رود اچ‌تی‌سی به زودی جدیدترین پرچم‌دار خود را معرفی کند و غیبت بزرگی که در کنگره‌ی جهانی موبایل داشت را جبران کند.

Evan Blass، فاش کننده‌ی معروف گوشی‌های هوشمند، اعلام کرده که اچ‌تی‌سی پرچم‌دار بعدی خود را از لحاظ نام‌گذاری کمی دچار تغییر خواهد کرد. براساس گفته‌های وی، پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی دیگر One M نام‌گذاری نخواهد شد بلکه HTC 10 نام پرچم‌دار بعدی این شرکت خواهد بود.

اچ‌تی‌سی برای اولین بار از سری M در سال 2012 با گوشی One M7 رونمایی کرد؛ بعد از آن پرچم‌دارهای گذشته‌ی این شرکت یعنی One M8 و One M9 معرفی شدند. باتوجه به سابقه‌ی این شرکت در نام‌گذاری پرچم‌دار‌ها طبیعتا باید منتظر One M10 باشیم اما به نظر می‌رسد فروش ناموفق نسخه‌ی قبلی باعث شده تا اچ‌تی‌سی تغییراتی را در نام‌گذاری آن ایجاد کند. اچ‌تی‌سی برای اولین بار به این علت حرف M را وارد گوشی‌های خود کرد که این حرف اولین حرف نام پروژه‌ی شرکت برای ساخت پرچم‌داری قدرت‌مند بوده است.

حتی در تیزرهای مختلفی که این شرکت تایوانی تبار منتشر کرده عبارت powerof10 درج شده است؛ اگر اچ‌تی‌سی قصد دارد One M10 را معرفی کند می‌توانست از عبارت powerofM10 یا powerofOneM10 استفاده کند.

براساس شایعات گذشته، گوشی HTC 10 دارای چیپست اسنپ‌دراگون 820 خواهد بود؛ این چیپست را رمی با حافظه‌ی 4 گیگابایتی پشتیبانی خواهد کرد. نمایشگر AMOLED 5.1 اینچی این گوشی دارای رزولوشنی QHD خواهد بود و در نهایت گفته می‌شود که همانند دیگر پرچم‌داران امروزی، این گوشی نیز با اسکنر اثر انگشت وارد بازار خواهد شد. شایعات گذشته بر این مسئله نیز تاکید داشتند که دوربین به کار گرفته شده در HTC 10 بسیار قدرت‌مندتر از گوشی‌های دیگر خواهد بود. انتظار می‌رود اندروید 6.0.1 نیز به صورت پیش‌فرض بر روی گوشی نصب شده باشد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال