اطلاعاتی بیشتر از مشخصات فنی کارت گرافیک GTX 980ti منتشر شد

دوم خرداد یعنی روز شنبه بود که اطلاعاتی را از کارت گرافیک جدید شرکت انویدیا با نام GTX 980ti در اختیارتان قرار دادیم. حالا منبع این اطلاعات که وب‌سایت کره‌ای HardwareBattle می‌باشد، اقدام به انتشار تصویری از نرم‌افزار GPU-Z کرده که در آن، مشخصات فنی این کارت گرافیک مشخص شده است. طبق اطلاعاتی که از […]

دوم خرداد یعنی روز شنبه بود که اطلاعاتی را از کارت گرافیک جدید شرکت انویدیا با نام GTX 980ti در اختیارتان قرار دادیم. حالا منبع این اطلاعات که وب‌سایت کره‌ای HardwareBattle می‌باشد، اقدام به انتشار تصویری از نرم‌افزار GPU-Z کرده که در آن، مشخصات فنی این کارت گرافیک مشخص شده است.

طبق اطلاعاتی که از نسخه‌ی مرجع این کارت گرافیک به همراه نرم‌افزار GPU-Z 0.8.2 منتشر شده است، تمامی مشخصات فبلی در مورد این کارت گرافیک تایید می‌شوند اما نباید فراموش کرد که این تصویر، عکسی گرفته شده از محیط این نرم‌افزار توسط کاربران می‌باشد و به وسیله‌ی خود نرم‌افزار GPU-Z و از داخل آن، این تصویر به ثبت نرسیده است که بتوان آن را به صورت صد در صد تایید نمود. به هر صورت، اعداد و ارقامی که مشاهده می‌شود، نشان می‌دهد که GTX 980ti قدرتی نزدیک به TITAN-X را خواهد داشت و در عوض، قیمت آن نیز بسیار کمتر خواهد بود.

NVIDIA GeForce GTX 980 Ti Clock Speeds Revealed

اما اطلاعاتی که در GPU-Z وجود دارد، نشان می‌دهد که GTX 980ti از 6 گیگابایت حافظه‌ی GDDR5، سرعت حافظه‌ی موثر 7012 مگاهرتز و سرعت هسته‌ی 1000 مگاهرتز بهره می‌برد. همچنین پهنای باند این کارت به خاطر داشت رابط 384-بینی آن، برابر با 336.6 گیگابایت بر ثانیه می‌باشد که رقم فوق‌العاده بالایی است. اما در مورد تعداد واحدهای پرداشگر ROP و TMU، ناشران این مطلب، لوگوی سایت HardwareBattle را در آن قسمت قرار داده‌اند و به همین دلیل، ما تنها می‌توانیم به اطلاعات و شایعات قبلی خود در این مورد رجوع نماییم.

زمان زیادی تا معرفی این کارت باقی نمانده و احتمالا در نمایشگاه Computex 2015، شاهد معرفی رسمی این محصول جدید توسط انویدیا باشیم. همچنین، احتمال دارد تا فروش پرچم‌دار جدید انویدیا، از ابتدای ماه ژوئن (که تنها 4 روز تا آن زمان باقی مانده آغاز گردد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال