لامبورگینی نسخه‌ی رودستر از خودروی سنتناریو را با قیمت 2.2 میلیون دلار معرفی کرد

سال گذشته بود که شرکت لامبورگینی از خودروی جدید سنتناریو را همزمان با معرفی شدن نسخه‌ی جدید بازی Forza، در نمایشگاه خودرو ژنو 2016 پیش روی کاربران قرار داد. این خودرو قرار بود که تنها در 20 دستگاه تولید شود و حالا نسخه‌ی رودستر آن نیز اعلام شده که تعداد محدود 20 دستگاه و با […]

سال گذشته بود که شرکت لامبورگینی از خودروی جدید سنتناریو را همزمان با معرفی شدن نسخه‌ی جدید بازی Forza، در نمایشگاه خودرو ژنو 2016 پیش روی کاربران قرار داد. این خودرو قرار بود که تنها در 20 دستگاه تولید شود و حالا نسخه‌ی رودستر آن نیز اعلام شده که تعداد محدود 20 دستگاه و با قیمت 2.27 میلیون دلار تولید خواهد شد.

لامبورگینی این خودرو را در هفته خودرو مونتری و به مناسبت 100 سالگی خالق این شرکت، تولید نموده و اعلام کرده در ساخت آن از فیبر کربن استفاده شده است. همچنین سازندگان از یک رنگ مخصوص با نام Argento Centenario که به صورت اختصاصی برای نسل جدید خودروی این شرکت تولید شده، استفاده کرده‌اند تا خاص بودن این خودرو بیش از هر خودروی دیگری مورد توجه قرار گیرد.

اما در مورد مشخصات فنی این خودرو باید اشاره کنیم که سازندگان از قدرتمندترین موتوری که تا کنون تولید نموده‌اند، استفاده کرده و نیروی 770 اسب بخاری را برای سنتناریو به ارمغان آورده‌اند. موتور V12 این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت 350 کیلومتر بر ساعت را برای این خودرو به همراه داشته و شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت آن را نیز به 2.9 ثانیه برساند.

لامبورگینی نسخه‌ی رودستر از خودروی سنتناریو را با قیمت 2.2 میلیون دلار معرفی کرد2

بدون شک در نگاه اول کمی احساس خواهید کرد که لامبورگینی از طراحی همیشگی خودروی خود دور شده و اصطلاحا خودرویی “فضایی” را پیش روی کاربران قرار داده است. در این مورد شکی نیست، اما نباید تصور کنید که این طراحی تنها برای تغییر چهره ظاهری خودرو بوده، بلکه سازندگان به کمک هر بخش، موفق شده‌اند تا عملکرد کلی را بهینه کرده و توانایی سنتناریو رودستر را افزایش دهند. یکی از اصلی‌ترین موارد، سیستم پیشرفته گردش هوا و مکش جریان هوا از قسمت بالایی چراغ‌های جلو بوده که عملکرد کلی خودرو را تحت تاثیر خود قرار داده است.

استفاده از چرخ‌های مخصوص Pirelli PZero نیز باعث شده تا گردش خودرو در سرعت‌های پایین، آسان‌تر شده و انحراف خودرو نیز تا حد ممکن کاهش پیدا کند. همچنین این خودرو همراه با سه حالت مختلف رانندگی Corsa ،Starda و Sport همراه بوده که می‌تواند بسته به نیاز کاربران، تنظیم گردد. همچنین باید اشاره داشته باشیم که این خودرو در کنار پشتیبانی از سیستم Apple CarPlay، به 2 دوربین نیز مجهز شده که می‌تواند لحظه‌های رانندگی را در صورت تمایل، ثبت کند.

لامبورگینی نسخه‌ی رودستر از خودروی سنتناریو را با قیمت 2.2 میلیون دلار معرفی کرد5

در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری را مشاهده نمایید:

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال