بنچمارک لو رفته از وان‌پلاس 3، قدرت بسیار بالای این گوشی‌هوشمند را نشان می‌دهد

مدیران شرکت چینی وان‌پلاس به صورت رسمی اعلام کرده‌اند که نسل جدید گوشی‌هوشمند این شرکت قرار است در نیمه‌ی دوم سال جاری وارد بازار شود. هنوز هیج اطلاعات رسمی در مورد این گوشی‌هوشمند و مشخصات فنی آن منتشر نشده که به تازگی بنچمارک AnTuTu از این گوشی لو رفته که مشخصات فنی این گوشی را […]

مدیران شرکت چینی وان‌پلاس به صورت رسمی اعلام کرده‌اند که نسل جدید گوشی‌هوشمند این شرکت قرار است در نیمه‌ی دوم سال جاری وارد بازار شود. هنوز هیج اطلاعات رسمی در مورد این گوشی‌هوشمند و مشخصات فنی آن منتشر نشده که به تازگی بنچمارک AnTuTu از این گوشی لو رفته که مشخصات فنی این گوشی را نشان داده و ما را با محصولی بسیار قدرتمند روبه‌رو می‌کند.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، وان‌پلاس 3 احتمالا به 4 گیگابایت حافظه‌ی رم، 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، سیستم روی چیپ Snapdragon 820، دوربین 16 مگاپیکسلی در قسمت پشتی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و اندروید 6.0.1 مارشمالو مجهز خواهد شد.

یکی از موسسین این شرکت، آقای Carl Pei، ابتدای سال جاری با انتشار یک تیزر از وان‌پلاس 3، اذعان داشت که پرچم‌دار جدید آنها طراحی کاملا متفوتی نسبت به قبل داشته و اواخر نیمه‌ی دوم سال جاری، معرفی خواهد شد. این در حالیست که پس از آن و در شایعه که توسط وب‌سایت GizmoChina منتشر شد، اعلام گشت که این گوشی‌هوشمند احتمالا در رویدادی و در تاریخ 7 آوریل (19 فروردین‌ماه) رونمایی خواهد شد و حداقل زمان میان معرفی و ورود آن به بازار نیز 1 ماه خواهد بود.

البته ما هنوز به صورت دقیق نمی‌دانیم که این تاریخ از کجا آمده، به همین دلیل نباید ذهن خود را خیلی درگیر این تاریخ کنید. اما چیزی که ما به صورت قطعی در مورد این گوشی‌هوشمند جدید می‌دانیم، این است که وان‌پلاس 3 محصولی کاملا متفاوت و جذاب خواهد بود که در آینده باید شاهد معرفی آن باشیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال