قیمت و مشخصات فنی گوشی OnePlus X بر روی فروشگاه اینترنتی OppoMart لو رفت

همان‌طور که مطلع هستید شرکت چینی وان‌پلاس قصد دارد تا چند روز آینده از جدیدترین گوشی‌هوشمند میان‌رده‌ی خود رونمایی کند و حالا وب‌سایت اینترنتی OppoMart قیمت این گوشی را به همراه مشخصات فنی آن بر روی سایت خود قرار داده‌ است. همان‌گونه که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید قیمت گوشی وان‌پلاس X تنها 249 دلار خواهد […]

همان‌طور که مطلع هستید شرکت چینی وان‌پلاس قصد دارد تا چند روز آینده از جدیدترین گوشی‌هوشمند میان‌رده‌ی خود رونمایی کند و حالا وب‌سایت اینترنتی OppoMart قیمت این گوشی را به همراه مشخصات فنی آن بر روی سایت خود قرار داده‌ است. همان‌گونه که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید قیمت گوشی وان‌پلاس X تنها 249 دلار خواهد بود.

از جمله مشخصات کلیدی فاش شده در این‌ وب‌سایت می‌توان به چیپست اسنپدراگون 801 با پردازنده‌ای 2.5 گیگاهرتزی اشاره کرد. صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن فول‌ اچ‌دی و حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی به همراه 3 گیگابایت رم از دیگر مشخصات مربوط به گوشی میان‌رده‌ی وان‌پلاس خواهد بود. شرکت وان‌پلاس قصد دارد برای سنسور دوربین اصلی گوشی از سنسور 13 مگاپیکسلی سونی استفاده کند و برای دوربین جلوی گوشی نیز سنسوری 8 مگاپیکسلی درنظر گرفته است. نهایتا این گوشی از نسل چهارم اینترنت تلفن همراه 4G/LTE نیز پشتیبانی خواهد کرد.

این تصویر درحالی لو رفته که چند روز گذشته فاش‌کننده‌ی چینی Leaksfly قیمت گوشی را 220 دلار اعلام کرده بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال