شرکت SiriusXM خریدار احتمالی پاندورا است

چند هفته پیش گزارش شده بود که پاندورا به دنبال یک خریدار است و این شرکت می‎خواهد در عرض یک ماه این معامله را به انجام برساند. گزارش‎های جدیدی حال منتشر شده است که اعلام می‎کنند احتمالا پاندورا خریدار مورد نظر خود را پیدا کرده است. شرکت SiriusXM گفته می‎شود که در فکر خرید پاندورا […]

چند هفته پیش گزارش شده بود که پاندورا به دنبال یک خریدار است و این شرکت می‎خواهد در عرض یک ماه این معامله را به انجام برساند. گزارش‎های جدیدی حال منتشر شده است که اعلام می‎کنند احتمالا پاندورا خریدار مورد نظر خود را پیدا کرده است. شرکت SiriusXM گفته می‎شود که در فکر خرید پاندورا است. شنیدن این خبر جای تعجب ندارد چون Liberty Media، شرکت مادر SiriusXM، و پاندورا در طول سال گذشته در خصوص سرگیری بالقوه‎ی این معامله با هم مذاکراتی داشته‎اند.

نیویورک‎پست گزارش می‎دهد که SiriusXM در حال “مذاکرات فعال” برای ارائه‎ی مبلغ پیشنهادی به پاندورا است. گفته می‎شود این شرکت با پاندورا گفتگو را از سر گرفته است و دو شرکت مبلغ مورد نظر خود را به بحث گذاشته‎اند.

قیمت پیشنهاد شده‎ی دو طرف هنوز فاش نشده است ولی منابع خبری اعلام می‎کنند که قیمت در حدود 12 تا 13 دلار به ازای هر سهم خواهد بود. بایستی اشاره کرد که مدیرعامل شرکت Liberty Media آقای Greg Maffei در گذشته اعلام کرده بود که به اعتقاد او ارزش هر سهم شرکت پاندورا در حدود 10 دلار است.

سال گذشته در برهه‎ای از زمان اشاره شد که شرکت Liberty پیشنهاد 15 دلار به ازای هر سهم را به پاندورا داده ولی مذاکرات به نتیجه نرسیده است. این مرتبه بایستی منتظر باشیم و ببینیم این دو شرکت به توافق خواهند رسید یا خیر.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال