قاب گوشی مهمترین لوازم جانبی های موبایل است

اکثر کاربران گوشی‌های هوشمند، حتی یک ساعت هم نمی‌توانند بدون گوشی‌های خود زندگی کنند. ما واقعا عاشق گوشی‌های هوشمند هستیم اما برخی از مواقع نیز آسیب‌های عجیبی به آن‌ها وارد می‌کنیم. کافی است نگاهی به آمار بیندازیم. براساس آمار و ارقام منتشر شده، تقریبا بیش از نیمی از کاربران گوشی‌های هوشمند یا گوشی خود را […]

اکثر کاربران گوشی‌های هوشمند، حتی یک ساعت هم نمی‌توانند بدون گوشی‌های خود زندگی کنند. ما واقعا عاشق گوشی‌های هوشمند هستیم اما برخی از مواقع نیز آسیب‌های عجیبی به آن‌ها وارد می‌کنیم. کافی است نگاهی به آمار بیندازیم. براساس آمار و ارقام منتشر شده، تقریبا بیش از نیمی از کاربران گوشی‌های هوشمند یا گوشی خود را گم کرده یا به آن‌ها ضربه وارد کرده‌اند. براساس این آمار 37 درصد از کاربران بر روی نمایشگر گوشی خش، 29 درصد آن را بر روی زمین و 20 درصد آن را در سرویس بهداشتی انداخته‌اند! پس به نظر می‌رسد اینجا به قطعه‌ای نظیر قاب گوشی نیاز باشد.

اگر شما هم همانند اکثر کاربران نمی‌توانید از گوشی خود به خوبی محافظت کنید، به نظر می‌رسد خرید قاب گوشی و لوازم جانبی موبایل برایتان بسیار ضروری باشد. انواع کاور موبایل می‌تواند به خوبی اسمارت‌فون شما را در مقابل ضربات وارد شده محافظت کند. علاوه بر این، داشتن یک قاب زیبا می‌تواند علاوه بر محافظت از گوشی، تنوعی نیز در ظاهر آن ایجاد کند، هر چند هستند کسانی که علاقه‌ی زیادی به اندازه و سایز ایجاد شده توسط قاب گوشی ندارند. با این حال، هر روز به تنوع قاب‌های گوشی اضافه می‌شود و از طرفی دیگر، سایز گوشی‌های‌هوشمند هر روز باریک و باریک‌تر می‌شود. بنابراین بسیاری از کاربران، به راحتی گوشی خود را به زمین می‌اندازند. حتی به تازگی قاب‌های ضدآب نیز راهی بازار شده اما همان قاب‌های ساده نیز می‌تواند چند ثانیه‌ای به شما مهلت دهد تا هر چه سریع‌تر گوشی خود را از مکان‌های مرطوب و کثیف بردارید.

چرا قاب‌های گوشی امروزه پرطرفدار شده‌اند؟

اگر نگاهی به تاریخچه‌ی گوشی‌های همراه بیندازیم، به قدرت شرکت نوکیا در سال‌های نه‌چندان دور می‌رسیم. گوشی‌های این شرکت دوام بسیار زیادی داشتند و هنگام اصابت به زمین، بدنه‌ی گوشی برای محافظت از قطعات داخلی آن، جدا می‌شد. اما گوشی‌های هوشمند امروزی کمی پیچیده‌تر از آن‌ها هستند و نمی‌توان طراحی گذشته را بر روی آن‌ها پیدا کرد. گوشی‌های‌هوشمند دارای قطعات مختلفی هستند و یک ضربه‌ی ساده می‌تواند به راحتی یکی از این قطعات را دچار مشکل کند. بنابراین، به نظر می‌رسد استفاده از قاب گوشی‌های هوشمند می‌تواند در محافظت از گوشی‌ها نقش پررنگی را ایفا کند.

در کنار تمامی این موارد، معمولا ضربات وارد شده به گوشی جزو موارد گارانتی به حساب نمی‌آیند. بنابراین در صورتی که گوشی شما توسط ضربه آسیب دید، احتمالا شرکت گارانتی کننده، از تعویض قطعه‌ی گوشی خودداری خواهد کرد. در نتیجه، قاب گوشی می‌تواند نقش یک گارانتی بسیار معتبر را برای شما داشته باشد تا در مواقع برخورد به زمین، از قطعات گوشی‌هوشمند به بهترین شکل ممکن مراقبت کند. اگر شما هم جزو کسانی هستید که قاب‌ گوشی با کیفیت بالا خریداری می‌کنید اما از قیمت نه‌چندان ارزان آن ناراضی هستید،‌ این را هم در نظر داشته باشید که قیمت گوشی شما به مراتب بالاتر از قیمت قاب گوشی است. بنابراین با هزینه‌ای نه‌چندان زیاد، می‌توانید از خسارت بسیار بیشتری جلوگیری کنید. کافی است نگاهی به قیمت آیفون‌های جدید اپل و قاب‌ گوشی مخصوص آیفون بیندازید.

قاب گوشی برای آیفون و دیگر موبایل ها

این روزها، گوشی‌های‌ هوشمند در 24 ساعت شبانه‌روز همراه ما هستند. ما گوشی‌های خود را بر روی میز رستوران قرار می‌دهیم، با آن‌ها در خیابان حرکت می‌کنیم و حتی در ماشین ممکن است از آن‌ها استفاده کنیم. هر کدام از این مکان‌ها، می‌تواند برای گوشی خطرآفرین باشد و کوچک‌ترین اشتباهی، ممکن است گوشی را بر روی زمین بیندازد. بنابراین نقش محافظتی قاب گوشی‌های هوشمند در اینجا پررنگ‌تر می‌شود. حتی منظم‌ترین فرد بر روی کره‌ی زمین نیز ممکن است حداقل یک بار گوشی را بر روی زمین بیندازد. شما هر چه قدر هم که احتیاط کنید، باز هم نمی‌توانید بر قدرت جاذبه غلبه کنید. این موضوع اهمیت استفاده از قاب گوشی برای اسمارت فون شما را نشان میدهد.

این خبر را هم بخوانید: جدیدترین گوشی گوگل 17 مهر رونمایی میشود

قاب‌گوشی می‌تواند اسمارت‌فون شما را منحصربه‌فرد کند.

اگر از ظاهر گوشی خود خسته شده‌اید، اگر گوشی خود را با گوشی دیگر اعضای خانواده به اشتباهی برمی‌دارید یا اگر به دنبال این هستید که طرح‌های مختلف را بر روی گوشی خود انتخاب کنید، قطعا انتخاب یک قاب گوشی مناسب با طراحی زیبا می‌تواند به کمک شما بیاید. بنابراین، در انتخاب قاب موبایل نه تنها باید به میزان سختی و محافظت آن فکر کنید، بلکه باید ظاهر گوشی را هم مد نظر داشته باشید. شما با یک کاور مناسب می‌توانید به راحتی رنگ گوشی‌ هوشمند خود را تغییر داده و تنوع ایجاد کنید.
برای خرید اینترنتی قاب گوشی و لوازم جانبی موبایل میتوانید از وبسایت نشت آپ که به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت میکنند استفاده کنید. مواظب گوشی های خودتون باشید.