رندرهایی از گوشی Mate 9 هوآوی فاش شد

رندرهایی منتسب به گوشی Mate 9 هوآوی روز گذشته در شبکه‎ی اجتماعی توئیتر توسط کاربری با نام کاربری @the_malignant منتشر شد. در رندر جدید نیز دوربین‎های دوگانه‎ای دیده می‎شود که در تصاویر اخیرا به بیرون درز یافته از Mate 9 دیده بودیم ولی تفاوت‎های زیادی هم بین آن‎ها وجود دارد. این دوربین‎ها در بالای یکدیگر […]

رندرهایی منتسب به گوشی Mate 9 هوآوی روز گذشته در شبکه‎ی اجتماعی توئیتر توسط کاربری با نام کاربری @the_malignant منتشر شد.

گوشی Mate 9 هوآوی

در رندر جدید نیز دوربین‎های دوگانه‎ای دیده می‎شود که در تصاویر اخیرا به بیرون درز یافته از Mate 9 دیده بودیم ولی تفاوت‎های زیادی هم بین آن‎ها وجود دارد. این دوربین‎ها در بالای یکدیگر قرار گرفته‎اند ولی اندکی برآمده هستند. پشت این گوشی هم‎چنین صاف است و دارای خمیدگی نیست که باعث شود گوشی با کف دست شما جفت و جور شود.

گوشی Mate 9

در امتداد دوربین دو شکاف دیده می‎شود که بعضی‎ها ممکن است بگویند ترکیب یک فلش ال‎ای‎دی و سنسور لیزری در حالی‎که سایرین می‎گویند ترکیب یک فلش ال‎ای‎دی و سنسور ضربان قلب است. این رندر هم‎چنین رنگ متفاوتی از این گوشی را نشان می‎دهد یعنی: پشت آن به رنگ خاکستری است و به نظر می‎رسد یک تزئین سطحی سنگ ماسه‎ای دارد در حالی‎که بخش جلو به رنگ سفید است.

رندرهایی از گوشی Mate 9 هوآوی فاش شد

در بخش جلو نمایشگر 5.9 اینچی با رزولوشن 1080p با لبه‎های نازک اطراف آن دیده می‎شود. شما هم‎چنین محافظ اسپیکر، دوربین سلفی و سنسوری را در بالای گوشی مشاهده می‎کنید. خبری از دکمه‎هایی در زیر نمایشگر گوشی نیست بنابراین باید انتظار وجود کلیدهای روی صفحه‎ی نمایش را داشته باشید. دکمه‎ی پاور و تنظیم حجم صدا نیز به بالای گوشی نزدیک‎تر هستند که به این معنا است یقینا از این گوشی با دو دست خود استفاده خواهید کرد.

منابع آنلاین می‎گویند که گوشی Mate 9 هوآوی دارای 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه‎ی داخلی، یک دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی و دوربین‎های 12 مگاپیکسلی در پشت (دیگر شاهد دوربین 20 مگاپیکسلی نیستیم؟) خواهد بود. هم‎چنین گفته می‎شود این گوشی دارای پردازنده‎ی Kirin 960 هوآوی به همراه سیستم‎عامل اندروید 7.0 است یعنی تاریخ عرضه‎ی این گوشی احتمالا در سه ماهه‎ی چهارم امسال، زمان تعطیلات میلادی، خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال