تصاویر جدیدی از پرچمدار آینده‌ی ZTE لو رفت

کمپانی چینی ZTE اخیرا پرچمداران زیادی را تحت عنوان نام Nubia عرضه کرده است. Nubia نام گوشی‌های رده بالای این کمپانی بوده و ZTE دیگر گوشی رده بالایی به جز نام Nubia را ندارد. به نظر می‌رسد این کمپانی متوجه این موضوع شده و قصد دارد پرچمداری را با نام جدیدی معرفی کند. حال تصاویر لو رفته از […]

کمپانی چینی ZTE اخیرا پرچمداران زیادی را تحت عنوان نام Nubia عرضه کرده است. Nubia نام گوشی‌های رده بالای این کمپانی بوده و ZTE دیگر گوشی رده بالایی به جز نام Nubia را ندارد. به نظر می‌رسد این کمپانی متوجه این موضوع شده و قصد دارد پرچمداری را با نام جدیدی معرفی کند. حال تصاویر لو رفته از پرچمدار آینده‌ی ZTE نشان می‌دهد که این گوشی شباهت بسیار زیادی با گوشی اپل آیفون 6 دارد. شما هم با دیدن این تصاویر متوجه موضوع خواهید شد.

تصاویر جدیدی از پرچمدار آینده‌ی ZTE لو رفت

پرچمدار آینده‌ی این کمپانی که هنوز نامی نیز برای آن مشخص نشده، دارای بدنه‌ای یک پارچه از فلز می‌باشد. دوربین گوشی به همراه یک فلش دوتایی در سمت راست بالای پشت گوشی قرار گرفته که باز هم شباهت آن را به آیفون 6 بیشتر می‌کند. صفحه نمایش گوشی با تکنولوژی خمیده‌ی 2.5D روانه بازار می‌شود. همانند دیگر گوشی‌های هوشمند این روز‌ها در کمپانی‌های چینی این گوشی هم تقریبا بدون حاشیه نمایشگر می‌باشد.

تصاویر جدیدی از پرچمدار آینده‌ی ZTE لو رفت

در جلوی گوشی هیچ گونه لوگویی قرار نگرفته است و تنها لوگوی مربوط به این کمپانی در پشت گوشی قابل مشاهده است. به نظر می‌رسد این گوشی فاقد هر گونه دکمه‌ی فیزیکی می‌باشد و احتمالا برای جبران این دکمه‌ها ZTE باید از طریق نرم افزار مشکل عدم وجود دکمه‌ی فیزیکی را حل کرده باشد.

فعلا اطلاعات بیشتری از جلمه چیپست گوشی و همچنین میزان حافظه‌ی رم آن به بیرون منتشر نشده است. باید منتظر اطلاعات بیشتر از این کمپانی چینی باشیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال