سونی به زودی پروسه ساخت موبایل در کشور هند را آغاز می کند

در این که سونی این روزها اوضاع خوبی را از لحاظ مالی در بخش گوشی‌های هوشمند پشت سر نمی‌گذارد شکی نیست. سونی میان رده‌های خود را آن طور که باید نمی‌تواند به فروش برساند چرا که قیمت میان‌ رده‌های این کمپانی حدودا بین 300 تا 400 دلار می‌باشد. بنابراین مشتریان ترجیح می‌دهند که به سراغ […]

در این که سونی این روزها اوضاع خوبی را از لحاظ مالی در بخش گوشی‌های هوشمند پشت سر نمی‌گذارد شکی نیست. سونی میان رده‌های خود را آن طور که باید نمی‌تواند به فروش برساند چرا که قیمت میان‌ رده‌های این کمپانی حدودا بین 300 تا 400 دلار می‌باشد. بنابراین مشتریان ترجیح می‌دهند که به سراغ کمپانی‌هایی بروند که با قیمت پایین‌تر سخت افزاری مناسبی را ارائه می‌دهند. برای مثال می‌توان به کمپانی‌های چینی هوآوی و شیائومی اشاره کرد که با قیمت بسیار پایین‌تر گوشی‌هایی با سخت افزاری مناسب‌تری نیز عرضه می‌کنند. در حالیکه عدم فروش میان رده‌های کمپانی‌های معروف نظیر سونی و اچ  تی سی در اکثر کشورهای دنیا در حال وقوع است، کشورهایی نظیر چین و هند که سهم مهمی را در بازار ایجاد می‌کنند نقش مهم‌تری را در این زمینه دارند.

شایعات گذشته حاکی از این بودند که سونی به زودی گوشی‌های هوشمند تحت عنوان “ساخته شده در هند” را منتشر می‌کند. سونی قصد دارد زودتر از آن چه فکرش را بکنید در هند کارخانه‌ی تولید گوشی‌های هوشمند را راه اندازی کرده و شروع به تولید محصولات خود در این کشور پرجمعیت بکند. خبرهای دیگر در این مورد نیز اشاره به تولید سه گوشی هوشمند با قیمت‌هایی حدود 150 دلار در این کشور تا پایان سال میلادی دارند. بنابراین می‌توان انتظار داشت که خیلی زود سونی دست به تولید محصولات خود در کشور هند بزند.

هم اکنون بسیاری از کمپانی‌های تولید کننده گوشی هوشمند، محصولات خود را در کشور هند تولید کرده و در همان جا نیز به فروش می‌رساند. بدین ترتیب گوشی‌های هوشمند در این کشور با توجه به این که تولیدشان در داخل انجام می‌شود قیمت پایین‌ترین خواهند داشت و نیازی به پرداخت مالیات 6 درصدی نمی‌باشد. سامسونگ و ال جی بیش از یک دهه در هند محصولات خود را تولید می‌کنند و شرکت‌های تازه واردتری نظیر شیائومی هم کار خود را در این کشور شروع کرده‌اند. حال باید دید تصمیم دیرهنگامی که سونی گرفته چه تاثیراتی را در بازار گوشی‌های هوشمند این کمپانی خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال