شایعه: آیفون 7 اپل از یک نسخه با رنگ خاکستری تیره برخوردار خواهد بود

فردی با نام مستعار Danbo در وب‌سایت Macotakara، در روز دوشنبه سایت خبری AppleInsider را مطلع ساخته است که به احتمال بسیار زیاد گوشی هوشمند جدید اپل با نام آیفون 7 به جای نسخه خاکستری رنگ معمولی خود (space gray) که پیش‌تر در سری گوشی‌های آیفون 6 اس نیز دیده می‌شد، از یک نسخه جدید با […]

فردی با نام مستعار Danbo در وب‌سایت Macotakara، در روز دوشنبه سایت خبری AppleInsider را مطلع ساخته است که به احتمال بسیار زیاد گوشی هوشمند جدید اپل با نام آیفون 7 به جای نسخه خاکستری رنگ معمولی خود (space gray) که پیش‌تر در سری گوشی‌های آیفون 6 اس نیز دیده می‌شد، از یک نسخه جدید با رنگی نسبتا تیره‌تر استفاده خواهد کرد.

این افشاگر به تازگی این طور اعلام کرده است که این نسخه جدید دارای رنگی بسیار تیره نزدیک به مشکی است، اما با این حال در کنار رنگ مشکی قابل تمایز خواهد بود و در واقع کاملا مشکی نیست.

شرکت اپل قبلا هم در گوشی آیفون 5 خود یک نسخه رنگی با نام  black and slate که دارای رنگ‌های مشکی و خاکستری بسیار تیره بوده را به بازار عرضه کرده بود. در حقیقت نسخه رنگی Space gray برای اولین بار در سال 2013 و بر روی گوشی آیفون 5 اس دیده شد.

1

علاوه بر آن ممکن است به این فرضیه نیز برسیم که نسخه space gray این گوشی به دلیل دیگری تغییر رنگ داده باشد. برای مثال در نسخه ورزشی گجت اپل واچ شاهد تولید نسخه‌ای تیره‌تر از این حالت نسبت به مدل space gray موجود بر روی گوشی آیفون 6 اس می‌باشیم. پس بهتر است بدانید که ممکن است دلیل این تغییر، استفاده از آلومینیوم سری 7000 در گجت جدید این شرکت باشد.

علاوه بر آن بهتر است بدانید که شرکت اپل یک نسخه تیره‌تر با نام space black که از جنس استیل ضد زنگ بود را در اپل واچ خود قرار داده است که از نسخه ورزشی space gray  این گجت کمی تیره‌تر است.

به احتمال زیاد شایعه منتشر شده در روز دوشنبه از سوی وب‌سایت Macotakara، شفاف‌سازی خبری در این مورد است که قبلا نیز خبرها و شایعاتی در مورد احتمال استفاده از نسخه آبی تیره به جای نسخه خاکستری رنگ در این گوشی در رسانه‌های خبری انتشار یافته بود. در حقیقت احتمال دارد منبع خبری که با چشمان خود نسل بعدی سری گوشی‌های آیفون را دیده است، رنگ خاکستری تیره آن را را با آبی تیره اشتباه گرفته باشد.

در نهایت بهتر است بدانید که به احتمال بسیار زیاد، خط تولید آیفون‌های جدید اپل دارای نسخه‌های رنگی نقره‌ای، طلائی و همچنین رزگلد نیز خواهد بود. انتظار می‌رود تمامی این چهار نسخه‌های رنگی را در گوشی جدید آیفون 7 اپل شاهد باشیم.

علاوه بر آن براساس حبرها و شایعاتی که جدیدا منتشر شده‌اند، بر این موضوع اتفاق نظر دارند که نسل بعدی آیفون‌ها، طراحی نسبتا مشابهی با نسل‌های گذشته این گوشی خواهد داشت. در کنار آن انتظار می‌رود در این گوشی هوشمند جدید دیگر شاهد حضور سوکت جک 3.5 میلی‌متری صدا نباشیم و جایگزین دیگری در این بخش قرار بگیرد. از نظر مشخصات فنی نیز به احتمال بسیار زیاد این گوشی از یک چیپ بروز شده با نام A10 به همراه 256 گیگابایت حافظه داخلی و  همچنین دوربین‌های دو گانه (البته تنها برای نسخه آیفون 7 پلاس) برخودار خواهد بود.

در پایان انتظار می‌رود شرکت اپل نسل جدید گوشی‌های هوشمند آیفون خود را مجهز به سیستم عامل جدید iOS 10 در ماه سپتامبر به همگان معرفی نماید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال