گوشی گلکسی اس 7 اج سامسونگ بهترین گوشی‎هوشمند سال 2016 شناخته شد

انجمن GSMA گوشی گلکسی اس 7 اج سامسونگ را در مراسم “جوایز سالانه موبایل” کنگره جهانی موبایل در گروه “بهترین دستگاه‎ها و گوشی‎های موبایل”  قرار داد و جایزه‎ی “بهترین گوشی‎هوشمند سال 2016” را به آن اعطا کرد. Samsung Galaxy S7 edge یک دستگاه قدرتمند بود (و هم‎چنان است) و حتی بعد از به‎روزرسانی این سیستم […]

انجمن GSMA گوشی گلکسی اس 7 اج سامسونگ را در مراسم “جوایز سالانه موبایل” کنگره جهانی موبایل در گروه “بهترین دستگاه‎ها و گوشی‎های موبایل”  قرار داد و جایزه‎ی “بهترین گوشی‎هوشمند سال 2016” را به آن اعطا کرد.

Samsung Galaxy S7 edge یک دستگاه قدرتمند بود (و هم‎چنان است) و حتی بعد از به‎روزرسانی این سیستم به اندروید نوقا بهتر هم شده است. در حقیقت، تا قسمتی به لطف فاجعه‎ی گلکسی نوت 7 سامسونگ، این گوشی جایگاه خود را به خوبی نشان داده است.

زمانی که کاربران گلکسی نوت 7 ملزم به پس دادن دستگاه‎های خود بودند، بسیاری از آن‎ها تصمیم گرفتند آن را با گلکسی اس 7 اج تعویض کنند. گوشی که به یک نمایشگر به اندازه‎ی کافی بزرگ و دولبه خمیده، پردازنده و میزان رم مشابه مجهز بود. تنها قابلیتی که در این دستگاه در مقایسه با گلکسی نوت 7 شاهد آن نبودیم قلم S Pen، نمایشگر بزرگتر و اسکنر عنبیه چشم بود.

Juhno Park، نایب رییس بخش استراتژی محصول جهانی شرکت Samsung Electronics می‎گوید “ما افتخار می‎کنیم که بابت طراحی و نوآوری عالی که گوشی گلکسی اس 7 اج به همراه آورده است، مورد تحسین همگان واقع شدیم. این جایزه گواهی برای تعهد همیشگی ما در عالی بودن است چون ما از طریق ایجاد تحول در فناوری موبایل به عمل کردن فراتر از انتظارات مشتریان ادامه می‎دهیم.”

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال