گوشی Galaxy S8 سامسونگ از تست خمش موفق بیرون می‌آید

زمانی که گوشی‎های آیفون 6 و 6 پلاس عرضه شدند، نگرانی‎هایی در خصوص دوام این دستگاه‎ها وجود داشت که ظاهرا به سادگی خم می‎شدند. کاربران گزارش می‎دادند که این گوشی‎ها حتی به دنبال قرارگیری در جیب آن‎ها خم می‎شود. از آن به بعد، تست‎های خمش هر زمان که گوشی‎ جدیدی ارائه می‎شد، بسیار مشهور شدند. با […]

زمانی که گوشی‎های آیفون 6 و 6 پلاس عرضه شدند، نگرانی‎هایی در خصوص دوام این دستگاه‎ها وجود داشت که ظاهرا به سادگی خم می‎شدند. کاربران گزارش می‎دادند که این گوشی‎ها حتی به دنبال قرارگیری در جیب آن‎ها خم می‎شود. از آن به بعد، تست‎های خمش هر زمان که گوشی‎ جدیدی ارائه می‎شد، بسیار مشهور شدند.

با توجه به این صحبت‎ها، به نظر شما گوشی Galaxy S8 سامسونگ تحت چنین شرایطی چطور دوام می‎آورد؟ ظاهرا سامسونگ در این زمینه موفق عمل کرده و یک گوشی واقعا محکم ساخته است. در ویدئویی که توسط JerryRigEverything ارسال شده است، او گوشی گلکسی اس 8 را تحت تست‎های مختلف قرار داده تا دوام‎پذیری پرچم‎دار سامسونگ را محک بزند.

در قسمت تست خمش این ویدئو، به نظر می‎رسد زمانی که فشار اعمال شده است، گوشی به سادگی دیگر گوشی‎هایی که تا به حال دیده‎ایم خم نشده یا ترک برنداشته است. در حقیقت، Galaxy S8 به خوبی تحمل کرده و علت می‎تواند استفاده از پنل شیشه‎ای در عقب باشد که باعث بالا بردن سطح مقاومت این گوشی شده است.

این ویدئو هم‎چنین نشان می‎دهد که این گوشی زمانی که در معرض خراش با ابزار مختلف قرار می‎گیرد کاملا با دوام است، گرچه آن را نمی‎توان ضد آتش دانست، البته به نظر می‎رسد حتی تحت دو مرحله‎ی 30 ثانیه‎ای به دنبال قرار دادن فندک زیر نمایشگر آن، عملکرد معمولی خود را حفظ کرده است.

ویدئوی مذکور را در زیر می‎توانید مشاهده کنید:

[aparat]http://www.aparat.com/v/w6PhB[/aparat]

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال