سامسونگ در حال ساخت تبلت جدید با تکنولوژی IRIS

آخرین پرچمدار سامسونگ دارای یکی از بهترین سنسور‌های اثر انگشت می‌باشد اما این سنسور در مقایسه با تکنولوژی جدیدی که این شرکت با همکاری کمپانی SRI در حال توسعه است، حرفی را برای گفتن ندارد. کمپانی SRI همان کمپانی است که با اپل در سیستم صوتی Siri همکاری می‌کند و حالا آن‌ها قصد دارند تا با همکاری سامسونگ و معرفی تبلتی جدید، اسکنر تشخیص چشم را در این تبلت کار بگذارند. اگر این امر محقق شود، امنیت این تبلت 10 هزار برابر بیشتر از جدیدترین پرچمدار سامسونگ با حسگر اثر انگشت خواهد بود.

آخرین پرچمدار سامسونگ دارای یکی از بهترین سنسور‌های اثر انگشت است اما این سنسور در مقایسه با تکنولوژی جدیدی که این شرکت با همکاری کمپانی SRI در حال توسعه است، حرفی را برای گفتن ندارد. کمپانی SRI همان کمپانی است که با اپل در سیستم صوتی Siri همکاری می‌کند و حالا آن‌ها قصد دارند تا با همکاری سامسونگ و معرفی تبلتی جدید، اسکنر چشم را در این تبلت کار بگذارند. اگر این امر محقق شود، امنیت این تبلت 10 هزار برابر بیشتر از جدیدترین پرچمدار سامسونگ با حسگر اثر انگشت خواهد بود.

سامسونگ در حال ساخت تبلت جدید با تکنولوژی IRIS

گفته‌ می‌شود اولین تبلتی که از این قابلیت پشتیبانی می‌کند نسخه‌ی جدید Galaxy Tab Pro 8.4 خواهد بود. فعلا این نسخه از تبلت قرار است برای مشتریان تجاری سامسونگ ساخته شود. کمپانی SRI قصد دارد بعد از معرفی این اسکنر، آن را به مکان‌هایی که به امنیت بالایی نیازمند است بفروشد. به عنوان مثال فرودگاه‌ها را شاید بتوان از جمله این مکان‌ها دانست.

طبیعتا ما هم دوست داریم تا سامسونگ از این تکنولوژی در گجت‌های آینده‌ی خود استفاده کند اما مشکل اصلی این اسکنر‌ها تولید انبوه آن‌ها می‌باشد. شاید بتوان قیمت آن را نیز به مشکلات آن اضافه کنیم چرا که اطلاعات زیادی در مورد قیمت آن در دسترس نیست. به هر حال، امیدواریم همکاری سامسونگ و SRI به همراه مدیریتی مناسب باعث شود تا به زودی شاهد چنین اسکنری در گوشی‌های هوشمند آینده و بالارفتن امنیت آن‌ها باشیم.

سامسونگ در حال ساخت تبلت جدید با تکنولوژی IRIS

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال