پتنت جدید سامسونگ مچ دست شما را به نمایشگر و ساعت‌هوشمندتان را به پروژکتور تبدیل می‌کند

سامسونگ درخواست پتنتی برای یک قابلیت جدید در ساعت‎هوشمند را داده که می‎تواند موجب داشتن این گجت هوشمند اندکی واجب‎تر شود. فن‎آوری که این پتنت در رابطه با آن صحبت می‎کند به یک کاربر ساعت‎هوشمند اجازه خواهد داد که رابط کاربری ساعت را روی دست، بازو یا مچ فردی که ساعت را بر دست خود، منعکس […]

سامسونگ درخواست پتنتی برای یک قابلیت جدید در ساعت‎هوشمند را داده که می‎تواند موجب داشتن این گجت هوشمند اندکی واجب‎تر شود. فن‎آوری که این پتنت در رابطه با آن صحبت می‎کند به یک کاربر ساعت‎هوشمند اجازه خواهد داد که رابط کاربری ساعت را روی دست، بازو یا مچ فردی که ساعت را بر دست خود، منعکس کند. این تصویر را هم‎چنین می‎توان بر روی دیوارها یا سطوح دیگر به شکل پروژکتور منعکس کرد.

این قابلیت چه منفعتی برای کاربر دارد؟ به عنوان مثال، شماره تلفن‎ها را می‎توان با آهسته ضربه زدن بر روی شماره‎هایی که روی مچ دست یا بازوی کاربر منعکس شده است، وارد کرد یا از طریق منعکس شدن تصویر یک صفحه‎کلید QWERTY می‎توان نسبت به وارد کردن پیام اقدام کرد یا از قابلیتی استفاده کرد که دست‎خط را از پشت دست شما یا هر مکان دیگری که ساعت بتواند یک تصویر را بر روی آن منعکس کند، می‎خواند.

اگر این پتنت به نتیجه برسد، دیگر اندازه‎ی صفحه‎ی نمایش یک جنبه‎ی منفی ساعت‎های هوشمند نخواهد بود. با این‎حال چنین ایده‎ای نیاز به زمان بیشتری برای بررسی و محک پیش از این خواهد داشت ‎که شرکت سامسونگ به صورت تجاری از آن در ساعت‎های هوشمند خود استفاده کند.

عنوان این پتنت دستگاه پوشیدنی و روش کنترل مربوط به آن است و در زیر شما می‎توانید تصاویری را مشاهده کنید که به این پتنت و نحوه‎ی استفاده‎ی آن اشاره دارند.

Capture Capture1 Capture2 Capture3

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال