سامسونگ به دنبال متقاعد کردن اپل برای استفاده از پنل‌های OLED برای آیفون‌ بعدی می‌باشد

امروزه شرکت سامسونگ جایگاه خاصی در دنیای قطعات گوشی‌های هوشمند داشته و به عنوان تامین‌کننده، یکی از بزرگ‌ترین فروشندگان صنعت موبایل در فروش قطعات به شرکت اپل محسوب می‌گردد. درآمدی که سامسونگ می‌تواند داشته باشد، با تعداد آیفون‌های فروخته شده رابطه‌ای کاملا مستقیم دارد. هر چه تعداد آیفون بیشتری به فروش رود، درآمد بیشتری نسیب […]

امروزه شرکت سامسونگ جایگاه خاصی در دنیای قطعات گوشی‌های هوشمند داشته و به عنوان تامین‌کننده، یکی از بزرگ‌ترین فروشندگان صنعت موبایل در فروش قطعات به شرکت اپل محسوب می‌گردد. درآمدی که سامسونگ می‌تواند داشته باشد، با تعداد آیفون‌های فروخته شده رابطه‌ای کاملا مستقیم دارد. هر چه تعداد آیفون بیشتری به فروش رود، درآمد بیشتری نسیب سامسونگ خواهد شد.

و اگر شایعات اخیر صحت داشته باشند و اپل بخواهد به جای استفاده از پنل‌های LCD (که توسط ال‌جی تولید می‌شود)، از پنل‌های OLED استفاده نماید، سامسونگ می‌تواند با فروش این پنل‌ها، به سودآوری بیشتری نیز برسد. طبق اطلاعاتی که اخیرا وب‌سایت‌های مختلف منتشر کرده‌اند، اپل قصد دارد از پنل‌های OLED در محصولات خود استفاده نماید و این کار را نیز برای سال آینده انجام نخواهد داد و احتمالا در سال 2018 و با عرضه‌ی آیفون 8، این اتفاق بیفتد.

از طرفی، شب گذشته نیز اخباری رسمی از سوی ال‌جی انتشار پیدا کرد که نشان می‌دهد این شرکت کره‌ای قصد سرمایه‌گذاری بزرگی را در زمینه‌ی پنل‌های OLED دارد و به همین جهت، 8.7 میلیارد دلار را برای توسعه پنل‌های OLED، سرمایه‌گذاری کرده است. این موضوع نیز می‌توان به دنبال انتشار همین اطلاعات و یا صحبت‌های پشت پرده باشد که ما از آنها بی‌خبر هستیم. به هر حال اپل هم در استفاده از پنل‌های OLED بی‌تجربه نیست و پیشتر در ساعت هوشمند خویش، از این پنل‌های استفاده کرده بود.

شکی نیست که تامین‌کننده پنل‌های شرکت اپل هنوز مشخص نیست و حتی این امکان وجود دارد که اپل بر سر دوراهی و البته چندراهی باشد! چرا که اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده‌اند نیز این احتمال را می‌دهند که در کنار LG و Samsung، شرکت‌هایی همچون Minebea و Japan Display هم از تامین‌کنندگان پنل‌های OLED برای اپل باشند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال