سامسونگ سال آینده یک گوشی هوشمند تاشو معرفی خواهد کرد

گزارش جدید منتشر شده از کره‌ی جنوبی حاکی از این است که سامسونگ در حال تولید دو گوشی‌هوشمند تاشو بوده و قرار است یکی از این دو گوشی را در سال 2017 روانه بازار کند. گوشی‌هوشمند تاشوی سامسونگ دارای دو نمایشگری مجزا خواهد بود و احتمالا در رویدادهای CES یا MWC معرفی خواهد شد. مدت زمانی […]

گزارش جدید منتشر شده از کره‌ی جنوبی حاکی از این است که سامسونگ در حال تولید دو گوشی‌هوشمند تاشو بوده و قرار است یکی از این دو گوشی را در سال 2017 روانه بازار کند. گوشی‌هوشمند تاشوی سامسونگ دارای دو نمایشگری مجزا خواهد بود و احتمالا در رویدادهای CES یا MWC معرفی خواهد شد.

مدت زمانی زیادی می‌گذرد که تولید یک گوشی‌هوشمند تاشو و عرضه‌ی آن برای استفاده‌ی عموم به یک رویا تبدیل شده است. با این وجود، لنوو در رویداد TechWorld از گوشی‌هوشمندی رونمایی کرد که همانند یک دستبند قابلیت تا شدن داشت. این شرکت همچنین از یک تبلت جدید که قابلیت تبدیل شدن به فبلت را نیز داشت هم رونمایی کرد اما هنوز هیچ‌کدام از این دو محصول آماده‌ی ورود به بازار و عرضه‌ی عمومی نیستند.

احتمالا گوشی‌هوشمند تاشوی سامسونگ یکی از سه حالت پیش‌رو خواهد بود. حالت اول، دو نمایشگر این گوشی در مخالف یکدیگر قرار خواهند گرفت تا یکی از این نمایشگرها رو به جلو و دیگری رو به پشت گوشی باشند. حالت دوم که کمی محتمل به نظر می‌رسد، هر دو نمایشگر در روبه‌روی هم قرار خواهند گرفت تا در صورت تاشدن و قرار گرفتن در جیب شخص، آسیبی به نمایشگر وارد نشود. در حالت سوم نمایشگر گوشی این قابلیت را خواهد داشت تا به یک تبلت غول‌پیکر تبدیل شود.

این نکته را هم در نظر داشته باشید که سامسونگ تمامی تکنولوژی‌های خود را در این حوزه رونمایی نخواهد کرد. چشم‌ بادامی‌های کره‌ای در ابتدا یک گوشی‌هوشمند تاشو را معرفی خواهند کرد تا نیاز بازار و نحوه‌ی استقبال کاربران از آن را بسنجند. احتمالا بعد از معرفی اولین گوشی‌هوشمند تاشو، سامسونگ در گوشی‌های بعدی خود تکنولوژی‌های به‌روز خود را به کار خواهد گرفت و گوشی‌هایی پیشرفته‌تر را روانه بازار می‌کند.

به‌هر‌حال سامسونگ تمرکز اصلی خود را بر روی پرچم‌دار بعدی یعنی گلکسی اس 8 قرار داده تا شاید این گوشی بتواند کمی از ضررهای وارد شده توسط گلکسی نوت 7 را جبران کند. باید منتظر ماند و دید آیا در نهایت گوشی‌هوشمند تاشوی سامسونگ معرفی می‌شود یا خیر.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال